پست های فیسبوکی جدید و خنده دار

پست های فیسبوک , ترول , اس ام اس خنده دار , خنده بازار

پست های فیسبوکی جدید و خنده دار

پست های فیسبوک , ترول , اس ام اس خنده دار , خنده بازار

با خوردن کدام غذاها در ماه رمضان تشنه نشویم

با خوردن کدام غذاها در ماه رمضان تشنه نشویم

در این بخش از دلبرانه  در آستانه ماه رمضان هستیم و مطلبی در مورد اینکه چه غذاهایی بخوریم که در ماه رمضان تشنه نشویم را قرار داده ایم  که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2016/06/re1614-1-10.jpg

رفع تشنگی در ماه رمضان

با نوشیدن هشت لیوان آب و مصرف یا عدم مصرف برخی مواد غذایی، می‌توانید تا حد زیادی از احساس تشنگی در طول مدت روزه‌داری کم کنید.

در وعده سحر از غذاهای پرچرب و مواد غذایی که قند ساده دارند مانند قند، شکر، نوشابه، شیرینی، زولبیا، بامیه و شله زرد خودداری کنید.

مصرف مواد غذایی مانند تخم مرغ پخته، تن ماهی، غذاهای کنسروی، قهوه، کاکائو، چای پررنگ، آب یخ و گوشت زیاد در وعده سحر می‌تواند موجب افزایش احساس تشنگی در طول مدت روزه داری شود.

خوردن میوه‌های فصل مانند هندوانه، گیلاس و زردآلو در مدت افطار تا سحر می‌تواند تا حد زیادی از احساس تشنگی در طول مدت روزه‌داری جلوگیری کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصرف انواع خورش و بویژه خورش سبزیجات مانند خورش کرفس و کدو در وعده سحر عامل موثری برای کاهش احساس تشنگی در طول مدت روزه‌داری است.

این روزها مسلمانان سراسر دنیا پای سفره‌های نورانی افطار و سحر می‌نشینند تا از برکات آن بهره ببرند و تنی به دریای رحمت الهی بزنند.

توجه داشته باشید روزه‌داری نیز اصول خود را دارد. برای همه آن‌هایی که در این روزهای بلند تابستانی از خوردن و آشامیدن خودداری می‌کنند و دل به رحمت الهی می‌سپارند توصیه می‌کنیم با رعایت این اصول سلامت خود را تضمین کنند.

امسال با توجه به مصادف شدن فصل گرما و تابستان با ماه رمضان روزه‌داران می‌بایست از تحمل بیشتری برخوردار شوند که این مسئله هم در گرو تغذیه غذایی مناسب در هنگام افطار، سحر و شام است تا بتوانیم بدون هیچ‌گونه مشکلی از مزایای این ماه پربرکت بهره‌مند شویم و به مشکلاتی مانند ضعف بدنی، افت فشار، تشنگی و گرسنگی دچار نشویم.

دکتر مجید حاجی‌فرجی، رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور و رئیس انجمن تغذیه ایران در گفت‌وگو با کیهان می‌گوید: در ماه مبارک رمضان چنانچه درصد زیادی از کالری روزانه به خصوص قندهای ساده با چربی تأمین شود باعث افزایش چاقی افراد در این ماه می‌شود. البته با توجه به اینکه امسال در ماه رمضان با گرسنگی و تشنگی بیشتری مواجه هستیم برای مقابله با این احساس مصرف سبزی تغییر مطلوبی در بدن ما ایجاد می‌کند.وی اضافه می‌کند: متأسفانه برخی افراد روزه‌دار با حذف وعده سحری مشکلاتی را برای بدنشان ایجاد می‌کنند که می‌بایست این وعده را در ماه مبارک رمضان در رژیم غذایی خود بگنجانند.

وعده افطاری
افراد روزه‌دار می‌بایست وعده افطاری خود را با مایع مغذی و گرم مانند شیر و حجم کمی از نان و نیزغلات، پنیر، گردو و سبزی و سوپ‌های نرم شروع کنند. همچنین جداسازی زمان افطار تا وعده شام از آنجا که روزه‌داران در ماه رمضان و روزهای گرم از وعده افطار تا شام با فواصل زمانی کم رو‌به‌رو می‌شوند پس مصرف غذای سبک به عنوان وعده شام یا افطار حاوی سبزی ها، پروتئین و غلات و یک میان وعده کوتاه قبل از خواب به عنوان شام باید در تغذیه آنان گنجانده شود که در آن ترکیبی از سبزی ها و میوه‌ ها مصرف می‌شود.
تبعات حذف وعده سحری در ماه مبارک رمضان

معمولا وعده سحری روزه‌داران در ماه رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چون علاوه بر اثرات معنوی، مصرف یک وعده کامل قبل از شروع روزه‌داری سبب تأمین انرژی بدن در طول روز این ماه می‌شود.

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2016/06/ramezan.com_sofre-5-6.jpg

حاجی فرجی در ادامه بیان می‌کند: برای تأمین آب بدن، روزه‌داران معمولا با کاهش مصرف مایعات در فصل تابستان و در نتیجه کاهش آب بدن و فعالیت‌های داخل سلولی مواجه هستند که سبب می‌شود حرکات مواد در روده سبب اختلال و تغییر شود. همچنین در برخی از افراد یبوست در بدن ظاهر می‌شود که افراد می‌توانند با مصرف تدریجی آب از زمان افطار تا موقع خواب این کمبود را جبران نمایند تا مشکلی در بدن ایجاد نشود.

رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور می‌افزاید: وعده سحر مهم‌ترین وعده است که روزه‌داران می‌توانند با مصرف سبزی ها و مواد نشاسته‌ای به مقدار مناسب جذب و هضم روده‌ای را کنترل کنند. چون آرد سبوس‌دار و فیبرهای معمولی مانند سبزی ها و میوه‌ها کمک شایانی به تأمین آب در بدن افراد روزه‌دار می‌کند. وی تأکید می‌کند: نباید آب و چایی را زیاد مصرف کنیم. البته گنجاندن وعده سحر برای روزه‌داران سبب نگهداری آب در بدن می‌شود چون آب این مایع ضروری در فاصله کوتاه دفع می‌شود و باعث احساس تشنگی در بدن افراد روزه‌دار می‌شود.

استفاده از تمامی گروه‌های غذایی در ماه رمضان

به کارگیری تمامی گروه‌های غذایی در وعده سحر، افطار و شام می‌تواند تأثیر بسزایی در تغذیه بدن افراد روزه‌دار داشته باشد.گنجاندن گروه غذایی غلات مانند نان، سیب‌زمینی، ماکارونی، مواد نشاسته‌ای و غذاهای تهیه شده از گوشت کم چرب مانند سفید و قرمز بی‌چربی و کم‌چربی در تغذیه ماه رمضان از اهمیت خاصی برای تغذیه روزه‌داران برخوردار است. چون پروتئین بیشتر بدن از گوشت و غلات تأمین می‌شود و گروه میوه، سبزی و لبنیات نیز می‌بایست کم‌چرب استفاده شود زیرا در غیر این صورت اختلال هاضمه ایجاد می‌کند.

رئیس انجمن تغذیه ایران در ادامه می‌گوید: روزه‌داران باید تمامی پروتئین‌های گوشتی بدون چربی و کم‌چرب را در برنامه غذایی خود قرار دهند و روزه‌داران نباید از غذاهای پرچرب به خصوص سرخ کردنی در این ماه مصرف کنند.وی اشاره می‌کند: کاهش مصرف نمک به ویژه سدیم باید در غذاهای پخته و فرآوری شده قرار داده شود. البته افراد می‌بایست در وعده سحر و افطار از لبنیات مانند شیر و ماست کم‌چرب و همچنین دوغ کم‌نمک را در وعده افطار بگنجانند.

مصرف مواد قندی مناسب در  افطاری
افراد در طول ماه رمضان به دلیل کاهش قند خون در وعده افطار می‌بایست از مواد قندی مانند خرما، عسل، غلات، شیر کم‌چرب و خوراک‌های ساده از قبیل عدسی وحلیم‌های سبک و سوپ جو استفاده کنند. چون افراد بلافاصله بعد از افطار دچار ضعف و ناتوانی می‌شوند و ضعف کاذب در بدن افراد روزه‌دار ایجاد می‌شود که علتش افت قند است. پس با مصرف این گروه از مواد غذایی روزه‌داران می‌توانند توان جسمانی خویش را افزایش دهند.حاجی فرجی اضافه می‌کند: مصرف ماده قندی ساده‌ای را چایی شیرین سبب می‌شود که در بدن انسولین کاذب ایجاد و فرد دچار افزایش سریع قند خون شود.

زمان مصرف آب در ماه مبارک رمضان براساس نیاز افراد روزه‌دار متغیر است. چون استفاده از این مایع حیاتی و ضروری برای بدن مانند آب بین ۶ تا ۸ لیوان در روز منسوخ شده است.رئیس انجمن تغذیه ایران اشاره می‌کند: روزه‌داران می‌بایست براساس نیاز بدنشان آب بخورند. لذا افراد می‌بایست قبل از تشنگی مفرط آب را مصرف کنند چون پیام تشنگی از مغز مخابره می‌شود و سبب کاهش آب بدن می‌شود. پس می‌بایست براساس نیاز بدن در ایام روزه‌داری آب را استفاده کنیم.

حاجی فرجی با بیان اینکه برای ایام ماه مبارک رمضان افراد روزه‌دار می‌بایست از افطار تا قبل از سحر آب لازم بدن را تامین کنند می‌گوید: در این فاصله زمانی افطار تا قبل از سحر آب و مایعاتی مانند آب میوه طبیعی، دوغ ومیوه استفاده کنیم. البته در وعده سحری افراد روزه‌دار می‌توانند از سبزی و میوه به جای آب مصرف کنند چون استفاده از آب سبب دفع سریع آن از بدن می‌شود.

تامین غذایی مناسب در وعده‌ها وگروه‌های سنی مختلف

از آنجا که نیازهای تغذیه‌ای در سنین مختلف متفاوت است وگروه‌های مختلف سنی براساس نیازهای بدنشان می‌بایست تغذیه‌ای مناسب در طول ماه مبارک رمضان داشته باشند. لذا وعده سحری برای روزه‌داران برای همه گروه‌های سنی الزامی است. لازم به ذکر است که حذف وعده سحری برای نوجوانان سبب اختلال در فعل وانفعالات بدنشان شده و سبب سوزش سر دل، ناراحتی‌های گاستریک، التهاب و زخم معده در این گروه سنی می‌شود. پس عدم دسترسی به آب در طول روز به دلیل حذف وعده سحری مقدار کافی آب در بدن تامین نمی‌شود. در نهایت سبب عدم تمرکز فکری، سردرد، سرگیجه، ضعف عمومی، بی‌حالی، عصبانیت و پرخاشگری در نوجوانان و سالمندان می‌شود.

البته درگروه‌های سنی نوجوانان و جوانان می‌بایست مواد مغذی سرشار از پروتئین‌های حیوانی به ویژه گروه‌های سبزی و میوه حاوی ویتامین C جذب عناصر ریز مغذی در بدن روزه‌داران را افزایش می‌دهند.حاجی فرجی در مورد تغذیه افراد سالمند اضافه می‌کند: سالمندانی که می‌توانند روزه بگیرند، می‌توانند فقط میزان پروتئین نه انرژی را مشابه نوجوانان در بدن افزایش دهند. پس می‌بایست از گوشت‌های کم چرب استفاده کنند. وی تاکید می‌کند: روزه کله‌گنجشکی برای کودکان در واقع آشنایی کودکان با وظیفه معنوی روزه‌داری است. همچنین برای تغذیه این گروه سنی یک وعده غذایی بین روز و دو میان وعده سبب تامین غذاهای مناسب در طول روز می‌شود. همچنین تغذیه در وعده سحری با تامین غذا یا وعده کم‌حجم سبب آشنایی این گروه سنی با روزه‌داری می‌شود. پس با تغذیه میان وعده غذایی ناهار تا افطار را توصیه می‌کنیم. چون وعده افطار همراه با خانواده مانند لبنیات، مغزها، میوه‌ها برای کودکان مناسب است. البته در وعده ناهار هم می‌توان از گروه‌های پروتئین‌ها، غلات و سبزی و میوه ولی با حجم کمتر برای کودکان در طول ماه رمضان استفاده کرد.

توصیه‌های مختلف تغذیه برای کلیه گروه‌های سنی

تغذیه مناسب در طول ماه رمضان همراه با مصرف صحیح تغذیه‌ای افراد روزه‌دار همانند زمانی که روزه‌دار نیستند، باید سه وعده غذا شامل سحر، افطار و شام باشد.پس مصرف غذا در دو وعده سحری و افطار بسیار ضرورت دارد و بهتر است غذای مصرفی در سحر ویژگی وعده ناهار را داشته باشد.

حاجی‌فرجی در این‌باره توصیه می‌کند: افطار سبک در همه گروه‌های سنی سبب استراحت کامل سیستم گوارشی می‌شود. چون خون‌رسانی در اندام‌های دیگر بدن افزایش یافته و به محض شروع مصرف غذایی در افطار حجم خون بالعکس به گوارش راه می‌یابد. البته شروع افطار با گروه‌های غذایی مناسب مانند غلات، لبنیات و غذاهای کم‌چرب سبب می‌شود که مواد غذایی به آرامی وارد بدن شود که تا موقع خواب به تدریج می‌توانیم سفره غذا را گسترش دهیم. در واقع با میان وعده کوچک از زمان وعده افطار تا شام غذا را به خوبی مصرف کنیم تا بدن فرصت بازیابی خون‌رسانی بیشتر را داشته باشد. در نهایت جلوگیری از مصرف زولبیا، بامیه و آش‌رشته که در تغذیه روزه‌داران مرسوم است.

معمولاً تحمل گرسنگی در ماه مبارک رمضان ساده‌تر از تحمل تشنگی است. ولی برای در امان بودن از تشنگی نیز راه‌حل‌هایی وجود دارد: – هرگز افطار خود را با نوشیدن آب سرد، نوشابه و مانند این‌ها شروع نکنید. حتی اگر تشنه‌اید به جای آب سرد، کمی آب گرم یا چای میل نمایید. – مناسب‌ترین زمان نوشیدن آب حداقل یک ساعت و نیم بعد از خوردن است. نوشیدن آب خیلی سرد و به قولی «تگری» حتی در این فاصله زمانی هم بسیار مضر و آسیب رساننده به سیستم گوارشی، کبدی و هضمی است. پس بعد از گذشتن زمان مناسب از غذا خوردن، نوشیدن آبی که خیلی سرد نباشد مانند نوشیدن برخی از شربت‌های سنتی بلامانع است.

اگر نتوانید مواد مغذی و مواد معدنی از دست رفته از طریق تعریق را جایگزین کنید، ادامه این روند سبب تضعیف بدن شما در پایان ماه مبارک رمضان خواهد شد. حتی از دست دادن مقدار کمی آب بدن می‌تواند سبب خستگی، سرگیجه و سردرد و عدم تمرکز شود. تأمین این مواد شدنی نیست مگر با وعده‌های افطار و سحر سالم و اصولی. با فاصله یک ساعت بعد از افطار سعی کنید ۸ لیوان آب و مایعات خنک را به مرور تا هنگام خواب بنوشید و حتی‌الامکان از نوشیدن چای، قهوه و نوشابه‌ها، به دلیل دارا بودن سطح بالایی از کافئین و شکر خودداری کنید چرا که این مایعات باعث از دست رفتن سریع‌تر آب بدن می‌شوند.

دقت داشته باشید که نوشیدن آب زیاد در هنگام سحر تأثیری در پیشگیری از تشنگی ندارد، زیرا در صورت نوشیدن آب بیش از حد نیاز، بدن آب اضافی را دفع می‌کند. پس، آب مورد نیاز بدن باید در فاصله میان افطار تا سحر به تدریج و از طریق مصرف آب و میوه‌های آب‌دار تأمین شود.

برخی مواد غذایی و شیرینی‌های مصنوعی مانند زولبیا و بامیه، غلظت مایعات بدن را افزایش می‌دهند و در نتیجه روزه‌دار احساس تشنگی می‌کند. توصیه می‌شود برای پیش‌گیری از افزایش غلظت مایعات بدن از قندهای گیاهی مانند خرما به جای زولبیا و بامیه استفاده شود.

از میوه‌هایی چون زردآلو و هلو استفاده کنید، چراکه این میوه‌ها به‌طور چشمگیری در کاهش درد و ناراحتی ناشی از اسید معده کمک می‌کنند و تا حدودی مواد معدنی از دست رفته ناشی از تعریق را جبران خواهند کرد. – جایگزین مواد مغذی از دست رفته از طریق نوشیدن آب‌میوه‌ها و مصرف سبزی ها و میوه‌های آبکی بسیار مفید است. میوه‌هایی چون مرکبات و توت‌فرنگی که می‌توانند علاوه بر آب مواد ضروری چون کلسیم و فیبر، آهن، پتاسیم و دیگر موادمعدنی و همچنین ویتامین‌هایC، و B1 B2 را تأمین کنند.

میوه‌های آبدار مانند هندوانه و خربزه نیز نقش مهمی درتأمین مایعات بدن دارند و توصیه می‌شود در فاصله افطارو سحر این میوه‌ها مصرف شوند و دیگر این که مصرف لیموترش نیز در پیش‌گیری از تشنگی و گرمازدگی موثر است.

جایگزین مواد مغذی از دست رفته از طریق نوشیدن آب‌میوه‌ها و مصرف سبزی ها و میوه‌های آبکی بسیار مفید است. میوه‌هایی چون مرکبات و توت‌فرنگی که می‌توانند علاوه بر آب مواد ضروری چون کلسیم و فیبر، آهن، پتاسیم و دیگر موادمعدنی و همچنین ویتامین‌هایC، و B1 B2 را تأمین کنند.

خوردن چای مخصوصا چای پررنگ، برای رفع تشنگی پس از سحری اشتباه است. افراد دقت کنند که این باور که چای پس از سحری می‌تواند باعث رفع تشنگی شود درست نیست زیرا چای دفع مکرر کلیه را در بر دارد.

در خصوص کودکان و نوجوانانی که برای اولین بار روزه می‌گیرند، بایدتمام مواد مغذی در رژیم غذایی آن‌ها گنجانده شود. این نوجوانان باید در وعده سحر به مقدار کافی غذا بخورند و آب میوه‌هایی مثل هویج و گوجه‌فرنگی را بسیار مصرف نمایند.

از آشامیدن آب فراوان در وسط غذا خودداری کنید. آب دروسط غذا سبب رقیق شدن شیره گوارشی و اختلال در هضم می‌شود.

در زمان بین افطار تا سحر، با رعایت فاصله با غذا، آب کافی بیاشامید.

حتما در غذای افطار و به خصوص سحر میوه میل کنید. علاوه بر میوه‌های فصل، از خیسانده برگه‌‌آلو، زردآلو، انجیر و مانند این‌ها هم می‌توان به عنوان میوه استفاده کرد. گوجه‌فرنگی هم می‌تواند نقش میوه را داشته باشد.

اگر در ماه رمضان دچار یبوست می‌شوید علاوه بر میوه از خورش‌های ملین مثل خورش آلو و خورش‌های سبزی‌دار بیشتر استفاده کنید.

معده خالی درهنگام افطار تحمل غذای خشن را ندارد، لذا خوردن غذاهای سهل‌الهضم و تقریبا نرم برای افطار مناسب‌تر است.

اگر تخم‌مرغ میل می‌کنید در درجه اول به صورت آب‌پز سفت و در درجه دوم به صورت نیم‌بند (به شرط آن که سفیده آن منعقد شده باشد و زرده کمی حالت سفتی به خود گرفته باشد) میل کنید. تخم‌مرغ نیمرو زیان‌بخش بوده و همچنین دیر هضم‌تر از تخم‌مرغ آب‌پز است.

اگر تخم‌مرغ میل می‌کنید در درجه اول به صورت آب‌پز سفت و در درجه دوم به صورت نیم‌بند (به شرط آن که سفیده آن منعقد شده باشد و زرده کمی حالت سفتی به خود گرفته باشد) میل کنید. تخم‌مرغ نیمرو زیان‌بخش بوده و همچنین دیر هضم‌تر از تخم‌مرغ آب‌پز است.

سالاد (بدون پیاز) مکمل خوبی برای غذاها در ماه مبارک رمضان است.

بادنجان، فلفل و ادویه‌ها گاهی موجب احساس تشنگی درطول روز می‌شود.

اگر به اقتضای فصل گرما یا فعالیت‌های بدنی، در طول روزه‌داری زیاد عرق کردید، نمک از دست رفته توسط عرق را، به صورت‌های مختلف در افطار و سحر جبران کنید.

منبع:ساتین

محسن تنابنده در سریال علی البدل+عکس

تبریک ماه رمضان در اینستاگرام شخصیت های سرشناس+عکس

در این بخش از دلبرانه  در آستانه ماه رمضان هستیم و مطلبی در مورد تبریک و نظر بازیگران و هنرمندان و شخصیت های برجسته درباره ماه مبارک رمضان در صفحه شخصی اینستاگرامشان را قرار داده ایم  که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

بسیاری از چهره های سرشناس کشورمان فرارسیدن ماه مبارک رمضان را در صفحات شخصی اینستاگرامشان تبریک گفتند.

اکبر عبدی، بازیگر
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

علی دایی، پیشکسوت فوتبال

ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر
عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

محمدرضا گلزار، بازیگر
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

بهنام صفوی، خواننده
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

مسعود پزشکیان، نماینده مجلس
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

حجت الاسلام محسن قرائتی
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

محسن افشانی، بازیگر

ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

صادق خرازی، سفیر سابق ایران در سازمان ملل متحد

ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

حجت الاسلام شهاب مرادی
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

شریفی مقدم، گوینده خبر

ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

برزو ارجمند، بازیگر
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

محمدبنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

پیام صادقیان، بازیکن فوتبال
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

فرشته کریمی، عضو تیم ملی فوتبال بانوان
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

علی مطهری، نماینده مجلس
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

شهاب رمضان، خواننده
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

امیر محمد متقیان، مجری
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

سیدمجید بنی فاطمه، مداح
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

فرهاد مجیدی، بازیکن اسبق استقلال
ماه رمضان در اینستاگرام چهره‌های سرشناس +تصاویر

 

جملات عاشقانه خرداد 95

 عکس های عاشقانه و جملات عاشقانه خرداد 95

در این بخش از دلبرانه مطلبی در مورد عکس های عاشقانه و جملات عاشقانه و همچنین یکسری جملعکس عاشقانه نیز قرار دادیم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

تصاویر عاشقانه زیبا 95

عکس های عاشقانه

عکس نوشته های دلتنگی

عکس های عاشقانه

عکس عاشقانه زوج

عکس های عاشقانه

جملکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه

گالری عکس عاشقانه

عکس های عاشقانه

عکس نوشته احساسی

عکس های عاشقانه

زیباترین عکسهای عاشقانه

عکس های عاشقانه

عکس عشق و عاشقی

عکس های عاشقانه

عکس عاشقانه قلب

عکس های عاشقانه

 عکس های عاشقانه خرداد 95

عکس های عاشقانه

زیباترین تصاویر عاشقانه جدید

عکس های عاشقانه

خـــــــــــــــدایا

شبــــــ اول قبـــــــرم به حـــــرمت این همہ

عذابے ڪہ ڪشی ــــــــدم و هیچے نگفتــــــــــم

سڪـــــــوت ڪن مثــــــل روزایے ڪہ

بایـــــد تو دهن خیلیـــــــــــا مےزدے امـــــــا سڪـــــــوت ڪردے.

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

سخت است کنترل اشک های شبانه ای که بر روی بالشت زیر سرت دفن میشوند

سخت است کنترل اشک های شبانه ای که بخاطر  خاطرات گذشته و تلخی ان از دل چشم بیرون میریزد…

سخت است.بتوانی جلوی  اشکهایی را بگیری که  نبود کسی علت ان است

تمام شب های خود را  با اشک های یواشکی  سر کردم  تا ارام شوم

تا در گذر  لحظات عمر  یاد عزیزانی باشم که میتوانستند کنارم باشند  اما نیستند..

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

اس ام اس عاشقانه | عکس نوشته عاشقانه

گاهی دلی برای تو دلتنگ می شود،
گاه رنگها برای تو بیرنگ می شود .
گاه خاطری به یاد تو خشنود و دلخوش است ،
گاهی لبی برای تو لبخند میزند .
گاهی نفس ز سینه نمی آید از غمت ،
گاهی ز شوق بودنت ، نفسی بند می شود

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

آدمها می آیند و با لجاجت می گویند:
بی احساس نباش
با تمام وجود عاشقت می کنند و می روند …
وقت رفتن می گویند :
احساساتی نشو ..

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

قلب ، مهمانخانه نیست که آدم‌ ها بیایند
دو سه ساعت یا دو سه روز توی آن بمانند و بعد بروند
قلب ، لانه‌ ی گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود
و در پاییز باد آن را با خودش ببرد
قلب؟ راستش نمی دانم چیست،
اما این را می دانم که فقط جای آدمهای خیلی خوب است!
یک عاشقانه آرام _ نادر ابراهیمی

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

چه سخت است نبودنت در کنارم
خیلی سخت…!!!
از اینکه بدون تو باید روز را شب کنم وشب را روز
تمام لحظه هایم شده خاطرات باتو بودن
خاطراتی که تو رویا باهم بوده ایم..

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

دلی که بردی…
نگاهی که دزدیدی…
احساسی که پژمردی…دستانی که گرفتی…صدایی که با آن آرام گرفتی…

نان و نمکی که خوردی…حتی نمکدانی که شکستی..
همه حلالت باشند..
(جز لرز دلم در اولین نگاهت…)
.
.
حرامش باد آنکه پر کرد جای مرا……

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

بگذار بگویم:
بغض که می کنی،
گریه ام می گیرد،
خنده ات که بگیرد،
حالم از همیشه بهتر است…
می بینی زندگی ام را؟!
به دلت بند است
بند دلم…

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

گاهی باید رد شد ، باید گذشت ؛
گاهی باید در اوج نیاز نخواست ..
گاهی باید کویر شد و با همه تشنگی
منت هیچ ابری را نکشید ..
گاهی برای بودن باید محو شد ، باید نیست شد
گاهی برای بودن ؛ باید نبود …
گاهی باید چترت را برداری و رهسپار کوچه هایی شوی
که مدت هاست هیچ رهگذری از آن عبور نکرده
گاهی باید نباشی ..

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

قلب نیست لعنتی !!!
چیزی است در دلم آویخته به بندی
تاب می‌خورد بینِ بغض‌هایِ من
و درد‌هایِ زندگی‌
نه می‌‌ایستد که مرا راحت کند
نه می‌تپد که ماتمِ تو را کم کند
نیکی‌ فیروزکوهی

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

در هیاهوی زندگی دریافتم  چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت  در حالی که گویی ایستاده بودم  و چه غصه هایی که سپیدی موهایم را حاصل شد  در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود و اگر نه نمی شود به همین سادگی…

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

چشمانت
آرامـش را به حـساب زنـدگی ام واریــز می کند
چشمانت
باعث می شود دنــیا با مـن راه بـیاید
چشمانت
واسطه ای می شود که خــدا حرفــهایم را بـهتر بفهمد
چشمانت
هــر ســاعتی را به خــواب وادار می کند
چشمانت
ســرمنــشاء تــمام رنــگ هاست
چشمانت
آری چـشـمـانـت را دو دسـتی بـچسب
که تـــمام دارایــی مـن است.

 عکس های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,دل نوشته,

 هیــــــس!ساکتــــ
فریـــــــادت را بی صدا کن
بــــــغضت را نوش جان کن
و اشکــــــــ هایت را پنهان
اینجا هیچـــکس به فکر دیگری نیست
همه در تـــــــــــکاپوی خواسنه های خویش هستند
و برای رسیــــــــــــــدن به مرادشان از تو هم می گذرند
شکـــــــ نکـــــن
اس ام اس عاشقانه

هیـــــچ گاه”
به خاطـــــر “هیـــــچ کـــــس”
دســـــت از “ارزشــــهایت” نکـــــش…
چــــون زمانــــی که اون فـــرد از تــــو دســـــت بکشــــد،
تــــو مـی مانـــی و یـــک “مـــن ” بــــــی ارزش…

 ❤❤❤❤❤

تنهایی
چیزهای زیادی
به انسان می آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم …

اس ام اس عاشقانه , عکس عاشقانه , عکس نوشته عاشقانه

مدل مانتو مجلسی دخترانه جذاب مخصوص مهمانی 2017

مدل مانتو مجلسی زنانه جذاب مخصوص مهمانی 2017

در این بخش از دلبرانه مطلبی در مورد مدل مانتو مجلسی زنانه 2017 ویژه زنان و دختران شیک پوش ایرانی و همچنین مقاله ای پیرامون 6 اشتباه بزرگ که استایل مجلسی شما را خراب می کنند نیز قرار دادیم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

6 اشتباه بزرگ که استایل مجلسی شما را خراب می کنند

استایل های مجلسی، استایل هایی خاص و زیبا هستند که با کوچک ترین اشتباهی امکان خراب شدن گران ترین و زیباترین آن ها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با 6 اشتباه رایج آشنا کنیم که اکثر خانم ها بدون اطلاع قبلی مکررا در حال انجام آن ها هستند.

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (60)

1 – لباس های دم دستی برای کارهای عجله ای

بسیاری از خانم ها دوست ندارند عجله ای و در موقعیت هایی نامناسب به سوپرمارکت، پمپ بنزین و یا جاهای دیگر بروند، زیرا نمی توانند پیش بینی کنند که در این مسیر چه اشخاصی را خواهند دید و فرصتی هم برای آرایش و یا انتخاب جواهرات مناسب را نداشته اند. راه حل این مسئله انتخاب یک ست لباس دم دستی فوق العاده است که در کمترین فرصت بتوان آن را به تن کرد، اما در عین حال کاملا زیبا به نظر برسد.

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (61)

2 – ناخن های مانیکور نشده

یکی از اولین اصول دنیای مد و فشن، مانیکور ناخن هاست، به خصوص در ماه های فصل تابستان. اگر احساس می کنید ناخن هایتان خیلی برای نمایش مناسب نیستند، آن ها را در معرض نمایش نگذارید!

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (62)

3 – استفاده بیش از حد از جواهرات

استفاده بیش از حد از جواهرات، در صورتی که لباس مجلسی زیبایی را در نظر دارید، یکی از اشتباهات بزرگ است، زیرا خود لباس به تنهایی می تواند بار خاص بودن را به دوش بکشد. در ضمن، استفاده بیش از حد از جواهر را نمی توان پوئن مثبتی دانست، زیرا قادر است استایل شما را کاملا برهم بریزد.

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (63)

مدل مانتو مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (64)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (65)

4 – لباس های گشاد

پوشیدن لباس های گشاد مانند ژاکت های بافتنی، بلوز و لباس های یک سره این رو یکی از مدهای پرطرفدار است، اما برای پوشیدن این لباس ها هم راه و روش درست و غلطی وجود دارد. اگر لباسی بپوشید که بیش از حد گشاد باشد، ممکن است بدن شما را افتاده و بی فرم نشان دهد.

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (34)

مدل مانتو 2017

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (35)

5 – پوشیدن شلوارهایی که متاسب فرم شما نیستند

هیچ چیزی بدتر از این نیست که یک شلوار تنگ در بدن شما گشاد جلوه کند. پوشیدن چنین شلوارهایی نه تنها شما را شلخته و ژولیده نشان می دهد، بلکه شما را در انتخاب استایل مناسب کاملا ناتوان جلوه می دهد.

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (36)

مدل مانتو 95

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (37)

6 – برهنگی بیش از حد

در مراسم های زنانه، برهنگی بخشی از بدن امری بسیار عادی است. اما برهنگی هم در دنیای فشن برای خود حد و حدودی دارد. پوشیدن لباس هایی که بیش از حد برهنه هستند، استایل جذاب شما را به استایلی بی ارزش بدل خواهند کرد.

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (38)

مدل مانتو مجلسی زنانه شیک و جدید 2017

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (39)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (40)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (41)

مدل مانتو زنانه و دخترانه شیک و مجلسی 95

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (42)

مدل مانتو رنگی جدید

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (43)

مدل مانتو مجلسی دخترانه شیک مخصوص مهمانی

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (44)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (45)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (46)

سری جدید مدل های شیک و مجلسی مانتو زنانه و دخترانه 95

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (47)

مدل مانتو ایرانی دخترانه 1395

 مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (49)

مدل مانتو زنانه ویژه مهمانی 2017

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (50)

آیا در قرآن یا حدیث از چادر به عنوان حجاب برتر نام برده شده است؟ آیا مانتو و روسری نمی تواند پوشش کامل باشد؟

پاسخ :

قرآن مجید خطاب به پیامبرش فرمود: "به زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که: خویشتن را با "جلباب" بپوشند که این کار برای این که به عفت شناخته می‌شوند و از تعرض محفوظ می‌مانند، برای آنان بهتر است".(1) بعضی از مفسّران جلباب را پوششی فراگیر معنا کرده‏اند که از بالای سر تا پایین پا را می‌پوشاند و چیزی در حدود اندازه چادر است.(2) البته دیدگاه دیگر جلباب را پوشش تا زانو(3) و دیدگاه سوم جلباب را مقنعه می‌داند.(4) بر اساس دیدگاه اوّل می‌توان گفت: قرآن از چادر یا چیزی مانند آن که تمام بدن را بپوشاند، به عنوان حجاب برتر نام برده است. علاوه بر این: درباره پوشش حضرت فاطمه (علیها السلام) هنگام خروج از منزل و رفتن به مسجد برای دفاع از فدک، همین پوشش نقل شده است.

حضرت فاطمه (علیها السلام) مقنعه خویش را بر سر و جلباب بر تن کردند؛(5) یعنی پوششی که تمام تن را از سر تا قدم فرا می‌گرفته است.

علاوه بر این عقل نیز بر برتر بودن چادر حکم می‌کند، چون اندام بدن با چادر بهتر محفوظ می‌ماند. شاید با استفاده از این موارد و احادیث دیگر، فقهای بزرگوار بر حجاب برتر بودن چادر تصریح نموده‏اند.

البته پوشش کامل با مانتو و روسری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، ولی حجاب برتر نیست، زیرا هر چند با مانتو و روسری پوشش صورت می‌گیرد، ولی باز حجم بدن مشخص است. با مقایسه با چادر، قطعا چادر برتری دارد.

آنچه مهم است، مراقبت زن از خود و حجاب و عفت خویش به جهت ایجاد جامعه سالم است. آن چه که بهتر بتواند این هدف را تأمین کند، برتر است، در عین حال در صورت لزوم زن باید با حفظ عفت و حجاب، نقش اجتماعی خود را به خوبی انجام دهد. البته شیک پوشی و تمیز و مرتب بودن از خصلت زنان است و خصلت بسیار خوبی است که خدا در وجود زنان قرار داده تا بر جذابیت آنان افزوده شود، لیکن باید در کوچه و خیابان و در منظر مردان نامحرم طوری رفت و آمد کنند که همراه با متانت و عفت بوده و باعث گناه و معصیت الهی نشوند یا طمع در دل های بیمار ایجاد کند.

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (51)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (52)

کالکشن مدل مانتو های شیک و مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (53)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (54)

مدل مانتو مجلسی با رنگ های شاد و دخترانه

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (55)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (56)

جدیدترین مدل های مانتو سنتی و ایرانی 1395

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (57)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (58)

مدل_مانتو_مجلسی_دخترانه (59)

مدل مانتو

مدل مانتو مجلسی

پیشنهاد ما:

مدل های زیبا و شیک پیراهن مجلسی زنانه 2017-1396

مدل های زیبا و شیک تیپ اسپرت دخترانه 2017

مدل تونیک شیک تابستان 1395 + نحوه شیک لباس پوشیدن

زندگینامه میلاد عبادی پور+تصاویر جدید میلاد عبادی پور 95

بیوگرافی میلاد عبادی پور+تصاویر جدید میلاد عبادی پور

در این بخش از دلبرانه  مطلبی در مورد بیوگرافی میلاد عبادی پور , عکس های میلاد عبادی پور قراردادیم وهمچنین مقاله ای درمورد تاریخچه والیبال ایران قرار دادیم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

بیوگرافی میلاد عبادی پور والیبالیست

نام کامل : میلاد عبادی پور قره حسنلو

زادروز : 25 مهر 1372 – 17 اکتبر 1993
محل تولد: ارومیه
قد : 2٫01
پست : دریافت کننده قدرتی
میلاد عبادی پور (متولد 25 مهر 1372 در ارومیه) بازیکن والیبال و عضو تیم ملی ایران است.
عبادی پور سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان ۲۰۱۳ و حضور در تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را کارنامه خود دارد. عبادی پور با بازی‌های منسجم خود در لیگ برتر ایران، برای لیگ جهانی ۲۰۱۴ برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد و اولین بازی ملی خود را مقابل ایتالیا به انجام رساند. میلاد عبادی پور جوان‌ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ بود.

میلاد عبادی پور در سال ۱۳۹۳ بعد از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست.

عکس هایی از میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

عکس های میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

 عکس های میلاد عبادی پور

 میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی

میلاد عبادی پور,بیوگرافی میلاد عبادی پور,زندگینامه میلاد عبادی پور

عکس عروسی میلادعبادی پور


میلاد-عبادی-پور

تاریخچه تیم ملی والیبال مردان ایران:

تیم ملی والیبال مردان ایران تیم بین‌المللی مردان والیبال است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. تیم ملی ایران در حال حاضر برترین تیم آسیا به شمار می‌رود. سرمربی تیم ملی ایران در حال حاضر رائول لوزانو است. تیم ملی ایران در رده‌بندی جهانی اف‌آی‌وی‌بی که در سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد، با صعود سه پله‌ای با ۱۴۹ امتیاز در ردهٔ هشتم جهان قرار گرفت. تیم ملی ایران از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ موفق به کسب دو عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، یک طلا بازی‌های آسیایی، یک مقام چهارمی لیگ جهانی و یک مقام ششمی در قهرمانی جهان شده‌است.
در ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ تیم ملی ایران بعد از ۵۲ سال توانست در رقابت های ورودی ژاپن با پیروزی بر لهستان به المپیک ۲۰۱۶ ریو راه پیدا کند.


میلاد-عبادی-پور (2)

تاریخچه والیبال در ایران

در ابتدای تأسیس فدراسیون‌های ورزشی والیبال و بسکتبال دارای فدراسیون مشترک شدند و تا سال ۱۳۳۶ به همین نحو ادامه داشت. در آن سالها مسابقاتی تحت عنوان قهرمانی باشگاه‌ها، دسته‌جات آزاد، انتخابی، قهرمانی مدارس و دانشکده‌های هر شهرستان و نهایتاً قهرمانی کشور انجام می‌گرفت. اشغال ایران توسط نیروهای متفقین در جنگ جهانی دوم، ارتباط ورزشی کشور ما به ویژه تیم‌های والیبال را با سربازان این نیروها به همراه داشت و راهی برای آشنا شدن با والیبال خارج از کشور بود. در آن زمان یک مسابقه دوستانه بین یک تیم از کشورمان با ارتش روسیه در انزلی انجام شد که این بازی به نفع تیم ملی ایران خاتمه یافت.

ترجمه کتاب قوانین والیبال در سال ۱۳۳۳ توسط سید ضیاالدین شادمان، رئیس فدراسیون والیبال و بسکتبال و تهیه و تنظیم آن توسط کاظم رهبری، رئیس تربیت بدنی آموزشگاه‌های ایران که از داوران ممتاز والیبال در ایران بود. اقدامات رو به جلوای بود که شکل منظمی را در برگزاری مسابقات والیبال آن زمان فراهم نمود. در پایان سال ۱۳۳۶، والیبال دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد. در همین دوران بحث عضویت ایران در فدراسیون بین‌المللی والیبال جهان مطرح شد و سرانجام یک سال بعد ۱۹۵۹ میلادی این مهم به انجام رسید. در سال ۱۳۳۷ برای اولین بار تیم ملی پاکستان به تهران دعوت شد و چند مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی و باشگاهی و ارتش ایران انجام داد. تیم ملی والیبال ایران برای اولین بار در این سال تشکیل شد. چندی بعد تیم ملی مردان ایران به مسابقات بازیهای آسیایی ۱۹۵۸ توکیو اعزام شد. اعضای این تیم را هشت بازیکن تشکیل می‌دادند و مربی تیم فریدون شریف‌زاده از بزرگان ورزش آن دوران بود و سابقه عضویت در تیم‌های اروپایی را هم داشت. این تیم که برای اولین بار در چنین رویداد مهمی شرکت کرده بود، توانست با افتخار مقام دوم مسابقات را کسب نموده و مدال نقره اولین دوره مسابقات والیبال بازیهای آسیایی را برای کشورمان به ارمغان آورد. پس از این مسابقات، فعالیت‌های بین‌المللی بیشتری در ورزش والیبال ایران آغاز شد. اعزام مربیان و داوران به کلاسهای بین‌المللی، دعوت از تیم‌های خارجی و اعزام تیمهای ملی کشورمان به تورنمنت‌ها و مسابقات رسمی بین‌المللی مانند بازیهای آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا، غرب آسیا، آسیای مرکزی، قهرمانی جهان، جام جهانی، دانشجویان جهان،ارتش‌های جهان، ناشنوایان جهان، معلولین جهان و راه آهن‌های جهان و جام‌های جمهوریت ترکیه، ریاست جمهوری قزاقستان، شیخ راشد امارات بخشی از این فعالیت‌ها است. در آن سالها ابراهیم نعمتی به عنوان داور بین‌المللی والیبال مطرح شد که در ادامه به عضویت کمیته داوران فدراسیون جهانی والیبال درآمد و مدرس جهانی داوری شد.

در طول دوران پس از انقلاب ایران مربیان مطرح زیادی به ایران آمدند. سردار نصرالله خان به ایران آمد و کار با بازیکنان ایران را قبل از بازی‌های ۱۹۵۸ آغاز کرد و برنامه‌ای را برای تنظیم اسپک روی تور به بازیکنان داد. مربی بعدی میلوسلاو ایم بود، تیم ملی والیبال در دهه ۷۰ میلادی نسل تازه‌ای از بازیکنان را به خود دید و او هدایت تیم ملی را با چهره‌هایی مانند حسن کرد و مسعود صالحیه به عهده گرفت و ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۰ بانکوک با این مربی به عنوان پنجم رسید. تادایی کورادا بعد از میلوسلاو به ایران آمد و در بازی‌های تهران به اتفاق فاروق فخرالدینی روی نیمکت ایران نشست، اما ایران در عین میزبانی، در بین هشت تیم شرکت کننده چهارم شد، فکر بازی‌های تدارکاتی بیشتر را نیز کورادا در ایران جا انداخت و بعد از او پارک سونگ کره‌ای به ایران آمد و در جام پهلوی شرکت کرد.

میلاد-عبادی-پور (2)

پس از انقلاب ایران

در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تحت تأثیر شرایط جنگ تحمیلی علیه ایران و به علت تعویض‌های پیاپی روسای فدراسیون و تغییرات وسیع در کادر هیئت رئیسه، برنامه‌های والیبال شکل پایداری نداشت و بیشتر کوشش می‌شد در زمینه ورزش عمومی و همگانی برنامه‌ریزی شود؛ لذا به جای رقابت‌های باشگاهی، برنامه‌ریزی بریا برگزاری همه ساله مسابقات قهرمانی کشور انجام شد که این رقابتها همچنان نیز برگزار می‌شوند. رفته رفته با پایان یافتن جنگ تحمیلی و سامان یافتن مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش کشور، برنامه‌ها و مسابقات والیبال نیز در سراسر کشور به لحاظ اجرا، کمیت و کیفیت شکل بهتری به خود گرفت. دوباره اعزام تیم‌ها به خارج از کشور و دعوت از تیم‌های خارجی از سر گرفته شد و والیبال پا در راه شروعی دوباره نهاد. شومان آلمانی اولین مدرس اروپایی بعد از انقلاب بود. ایوان بوگاینکوف که اسم درست او ایوان بوگاینکوفس بود تحول نوینی در والیبال ایران ایجاد نمود و نسلی از بازیکنان و مربیان را برای والیبال ایران ساخت. مسابقات والیبال بین‌المللی دهه فجر که از سال ۱۳۶۵ تا سال ۱۳۷۹ برگزار شد از جمله رویدادهای ارزنده در تاریخ والیبال ایران است که به پیشرفت والیبال ایران سرعت بخشید و زمینه‌ای شد برای توجه باشگاه‌ها و تیمداری در والیبال داخلی. تا جایی که لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور به شکل نوین خود یعنی آن طور که در دنیا معمول بود، پی ریزی شد و سال به سال رونق یافت و لیگ به پیشرفت تیم ملی کمک کرد. در این دوره از تیم ملی مربیان خارجی زیادی به ایران آمدند و والیبال پایه ایران رشد کرد.

میلاد-عبادی-پور (3)

پیشرفت از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳

از سال ۲۰۱۰ با وجود زیر ساخت‌ها، والیبال ایران پیشرفت و شگفتی قابل توجه‌ای نسب به والیبال سنتی قبل خود پیدا کرد در حالی که رو به والیبال مدرن آورد و فدراسیون والیبال ایران در صدد جذب مربی مطرح بود و در بین چهار گزینه خود خولیو ولاسکو، زوران گاییچ، آندره‌آ آناستازی و سیلوانو پراندی، خولیو ولاسکو مربی مطرح آرژانتینی را جذب کرد و ولاسکو به ایران آمد و فدراسیون دارای برنامه ۶ ساله بلند مدت شد و از کاری‌های اولیه ولاسکو، جذب بازیکنان جوان تر و تمرینات مدرن و جذب دستیاران جدید بود، ایران با ولاسکو در سال ۲۰۱۱ در اولین تورنمنت مهم خود پس از ۳۲ سال قهرمان والیبال قهرمانی آسیا شد پس از این قهرمانی بازیکنان ایران در ۳ پست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شدند، آرش کمالوند باارزش‌ترین بازیکن، امیر حسینی بهترین پاسور و فرهاد ظریف هم به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شد و در پی کسب قهرمانی جام قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۱ صعود کرد و در اولین شگفتی خود تیم ملی لهستان و تیم ملی صربستان را شکست داد و در مجموع به مقام نهم دست یافت و علیرضا نادی به عنوان دومین دفاع وسط این دوره جام جهانی لقب گرفت. ایران برای اینکه بخت خود را برای صعود به المپیک ۲۰۱۲ امتحان کند در مسابقات انتخابی المپیک لندن در توکیو ژاپن شرکت نمود و در مجموع با ۵ امتیاز فقط با ۱ امتیاز کمتر از استرالیا از صعود به المپیک لندن بازماند و در انتها از ایران فرهاد ظریف به عنوان بهترین لیبرو و سعید معروف به عنوان بهترین پاسور مسابقات انتخابی معرفی شدند. ایران در گام بعدی در مسابقات انتخابی لیگ جهانی ۲۰۱۳ موفق شد در ۴ دیدار خود پیروز شود و جواز حضور در لیگ جهانی ۲۰۱۳ را کسب کرد و برای اولین بار در تاریخ به لیگ جهانی رفت. نقطه اوج تم ملی ایران با ستارگان در اوج همراه با خولیو ولاسکو در لیگ جهانی ۲۰۱۳ بود، ایران در گام اول به تیم ملی روسیه باخت و در دومین گام در دیدار اول مقابل تیم ملی صربستان میزبان قهرمان اروپا شکست را پذیرفت، اما در دومین دیدار مقابل صربستان که یکی از طولانی‌ترین ماراتن‌های لیگ جهانی بود، ایران صربستان قهرمان اروپا را ۳ بر ۲ شکست داد تا نخستین پیروزی خود را در این تورنمنت جشن بگیرند اما پیروزی بزرگ ایران در مودنا ایتالیا آغاز شد، تیم ملی ایران بزرگترین شگفتی را در لیگ جهانی به وجود آورد و با نتیجهٔ ۳–۱ تیم ملی ایتالیا دومین تیم پرافتخار لیگ جهانی و از برترین تیم‌های جهان را با حضور پرشور تماشاگران ایرانی و ایتالیایی در هم کوبید تا این برد نقل هر رسانه معتبر شود، این پیروزی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت. ایران در بازی دوم که ایتالیایی‌ها همه توان خود را گذاشتند تا ایران را ببرند آنها دو ست اول را بردند و در آستانه یک پیروزی مقتدرانه بودند اما ایران در ادامه دو ست را از ایتالیا گرفت تا نتیجه ۲–۲ شود در ست سوم این ایتالیا بود که بازی را برد اما در مجموع دو بازی ایران با نتیجهٔ ۴–۲ ایتالیا را شکست داد و افتخار و حماسه بزرگی را در کارنامه ورزش ایران ثبت نمود، در بازی بعد ایران به مصاف تیم ملی کوبا رفت و بازهم پیروزی دیگر از ایران به نمایش گذاشته شد و ایران در هاوانا دو بار تیم ملی کوبا را شکست داد. در ادامه ایران میزبان تیم ملی آلمان شد و با حضور هزاران ایرانی در سالن آزادی ۳ بر ۰ آلمان را در شکست داد و سایت جهانی والیبال هم تماشاگران ایرانی را نقطه اوج ایران در این مسابقه دانست. ایران در ادامه در بازی برگشت مقابل آلمان در آخرین گام شکست خانگی را پذیرفت. تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ جهانی شرکت کرده بود در حالی این مسابقات را به پایان رساند که با درخشش خود و مغلوب کردن بزرگانی چون ایتالیا و کوبا درخشش بازیکنان و مربیان خود عنوان پدیده را به خود اختصاص داد و در پایان این رقابت‌ها محمد موسوی از ایران به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳ انتخاب شد در ادامه تیم ملی والیبال ایران مورد تقدیر رئیس جمهوری وقت ایران و رهبر جمهوری اسلامی ایران و ارگان‌های دولتی و خصوصی قرار گرفت

 
تیم ملی ایران در اردوی کاپ والیبال آمریکا ۲۰۱۴ - لس آنجلس

ایران در گام بعدی ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۱۴ با حضور پاکستان، اندونزی و بحرین با ۳ پیروزی مقابل تمامی تیم‌ها برای پنجمین بار به مسابقات قهرمانی جهان راه یافت. ایران در گام بعدی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا را در دبی پیش رو داشت، ایران در این مسابقات با شکست لبنان به مرحله نیم نهایی صعود کرد و در نهایت با پیروزی ۳ بر ۰ در بازی فینال مقابل تیم ملی کره جنوبی با درخشش بازیکنان خود برای دومین بار با اقتدار و فقط با ۱ ست باخته قهرمان آسیا شد و برای نخستین بار در رده‌بندی جهانی به عنوان بهترین تیم آسیا دست یافت و در ادامه باز هم پیام‌هایی از سوی بزرگان ورزش و سیاست به سوی تیم ملی ایران روانه شد و ایران با این قهرمانی جواز حضور در مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ یا همان قهرمانان قاره‌ها را به بدست آورد و در پایان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ چهار بازیکن از ایران توانستند پنج عنوان برتر این دوره از رقابتها را از آن خود کنند، امیر غفور به عنوان بهترین اسپکر، محمد موسوی به عنوان بهترین دفاع وسط، فرهاد ظریف بهترین لیبرو و سعید معروف هم به عنوان بهترین پاسور و باارزش‌ترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۳ معرفی شدند. ایران بعد از این مسابقات به جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۳ رفت و در اولین دیدار مقابل تیم ملی برزیل ۳–۱ مغلوب شد و در دومین دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا دوباره با نتیجه ۳–۲ پیروز شد و در سومین دیدار مقابل روسیه ۳–۰ تن به شکست داد. حریف بعدی ایران تیم ملی آمریکا بود، بازیکنان تیم ملی ایران با درخشش خود در این بازی حساس به علت مسائل بین این دو کشور ۳–۲ مقابل آمریکا به پیروزی تاریخی دست یافتند. ایران در آخرین دیدار این مسابقات مقابل تیم ملی ژاپن به برتری ۳–۰ دست یافت و در پایان رقابت‌ها به مقام چهارم رسیدند. فرهاد ظریف از ایران به عنوان بهترین لیبرو این دوره از مسابقات انتخاب شد. بعد از این دوره مسابقات مربیان و رسانه‌های معتبر روسیه، برزیل، لهستان و ایتالیا، ایران را به عنوان قدرت نو ظهور والیبال خواندند و مردم ایران هم بیش از پیش به والیبال روی آورند و والیبال ایران ورزش اول رسانه‌ها شد. بعد از پیشرفت تیم ملی ایران شایعه جدایی ولاسکو بعد از مسابقات جام بزرگ قهرمانان جهان قوت گرفت تا روزی که رئیس فدراسیون آرژانتین در پی نتایج بد تیم ملی والیبال آرژانتین، با اصرار رئیس جمهوری آرژانتین و مردم آرژانتین از فدراسیون والیبال ایران خواستار بازگشت او به وطن و ثبت قرارداد سه ساله شدند. در پی انتشار این خبر ایرانیان در صفحه هات اجتماعی دست به ساخت کمپین حمایت از ولاسکو به نام «ما از ولاسکو می‌خواهیم تا سرمربی ایران باقی بماند» زدند و این صفحه در سایت‌ها و رسانه‌هاهای معتبر جهان بازتاب فراوانی داشت. روز بعد خبر جدایی ولاسکو در رسانه‌ها رسمی شد. فدراسیون والیبال ایران در خبری گفت، جدایی توافقی حاصل شد و ولاسکو سرمربی آرژانتین می‌شود. پس از جدایی خولیو ولاسکو مسئولین فدراسیون والیبال ایران برای جایگزین خولیو ولاسکو دست به کار شدند و از میان ۸ گزینه مطرح یعنی آندره‌آ آناستازی، سیلوانو پراندی، لورنزو برناردی، هیو مک کاچن، رائول لوزانو، دانیل کاستلانی، ولادیمیر الکنو و اسلوبودان کواچ برای هدایت تیم ملی ایران، اسلوبودان کواچ را به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران انتخاب کردند. کواچ او در ماه مارس ۲۰۱۴ قراردادی سه ساله را با فدراسیون والیبال ایران به امضاء رساند و سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد.

میلاد-عبادی-پور (3)

حضور در تورنمنت‌ها

  • رنگ قرمز بیانگر آن است که این کشور میزبان بوده. رنگ طلا، نقره، برنزی به ترتیب بیانگر رتبه یکم، دوم و سوم است. عبارت‌های ضخیم شده بهترین رتبهٔ در مسابقات را بیان می‌کند.

المپیک

تیم ملی والیبال ایران حدود سی سال پیش برای اولین بار در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کرد که از صعود به المپیک بازماند. برای دومین مرتبه در سال ۲۰۰۴ به سرمربیگری پارک کی ون برای راهیابی به المپیک آتن تلاش کرد و آخرین بار نیز در سال ۲۰۰۸ با زوران گائیچ از حضور در المپیک پکن بازماند و در سال ۲۰۱۲ هم با آرژانتینی خود خولیو ولاسکو باز هم از المپیک بازماند و به المپیک لندن نرسید.
تیم ملی ایران بعد از ۵۲ سال توانست در رقابت های ورودی ژاپن در خرداد ۱۳۹۵ به المپیک ۲۰۱۶ ریو راه پیدا کند

میلاد-عبادی-پور (4)

عکس های جدید میلاد عبادی پور خرداد 95

میلاد-عبادی-پور (4)

عکس های تیم ملی میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (5)

بیوگرافی میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (5)

عکس های جدید میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (6)

عکس های اینستاگرام میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (7)

عکس های خانوادگی میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (8)

عکس همسر میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (9)

عکس زن میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (10)

میلاد-عبادی-پور (11)

عکس های شخصی و دیده نشده میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (12)

میلاد-عبادی-پور (13)

تصاویر جدید و جذاب میلاد عبادی پور

میلاد-عبادی-پور (14)

بیوگرافی میلاد عبادی پور

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری+بیوگرافی

در این بخش از دلبرانه  مطلبی در مورد بیوگرافی شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری قراردادیم  که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.
 
 

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، مجری و گوینده ایرانی است. او اولین فرزند خانواده‌اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

 
شهاب حسینی در جشنواره کن 2016
 
شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی رادیو آغاز کرد، سپس در برنامه‌ای به نام “اکسیژن” درتلویزیون ظاهرشد.

بیوگرافی شهاب حسینی

در چند برنامه دیگر هم مانند بر پا بر پا، به رنگ صبح، سایه روشن و… به عنوان مجری حضورداشت، با سریال خانواده پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه و درباره الی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. حسینی به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند. تا کنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده‌است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و درآلبوم سه و چهار خوانندگی کرده‌است. در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ وفرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

 
شهاب حسینی در سریال شهرزاد
 

«شهرزاد» این روزها روی بورس است، به خصوص آقای شهاب حسینی با نقش «قباد» که داستان ترحم برانگیزی دارد. همیشه احساسات مردم جایی جلب می شود که روابط انسانی در میان است؛ نفرت، غم شادی و عشق همه در زندگی ما جاری اند و هر جا آینه ای از آن باشد ما را ناخودآگاه به سوی خود می کشد. شاید هم همه ما شهرزادی داریم که در اتمسفر او تمام این احساسات را تجربه می کنیم. شهاب حسینی هم با همه سوپراستار شدن و شهرت و محبوبیتی که دارد باز هم یکی از ماست. او هم مثل ما شهرزادی دارد که پریچهر است. شهاب حسینی از دسته ستاره هایی است که باوجود رسیدن به مواهب بازیگری از عشق به خانواده و همسر غافل نشده است. او همیشه همراهی داشته که در کنار او نقاط عطف زندگی اش را صعودی کرده و چیزی نتوانسته او را پایین بکشد. زندگی چنین آدمی دیدنی است و شنیدنی و البته که خواندنی! این مطلب روایت زندگی شهاب حسینی با همه بالا و پایین هاست. این پرونده چکیده ایست از گفت و گوهای او و همسرش با مجله زندگی ایده آل و رادیو هفت.

همسر مجری همسر شهاب حسینی همسر سوپراستار همسر بازیگر نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فیلم محیا فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی شهاب حسینی سوپراستار زن شهاب حسینی داستان ازدواج خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی برادر سوپراستار ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini
 

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

صحبت های خواندنی شهاب حسینی از زندگی شخصی اش

نوزاد نیمه شب زمستان
متولد زمستان هستم. درست بعد از ۹ ماه متولد شدم، حین تولد ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن داشتم. ساعت به دنیا آمدنم هم ۳ و ۳۰ دقیقه نیمه شب بود. پدر و مادرم در جوانی ازدواج کردند، آنها وقتی مرا به دنیا آوردند که سرگرم جمع و جور کردن زندگی شان بودند.
سرشکستگی های کودکی

دوران کودکی من به شیطنت های مختلف با پسربچه ها گذشت. مادرم می گفت تو پسر شری بودی. روزی که به خاطر سر بازی سرم را با نمره ۴ اصلاح کردم، دیدم سرم از ۹ ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه زمان وقوع ۵-۴ مورد از این شکستگی ها را به خاطر نمی آورم، باید آنها را به دوران کودکی ام نسبت داد. جز سر از نواحی دیگری همچون صورت و دست و پا هم بارها دچار جراحت های مختلف شدم.

توپ چرمی عید

در خانواده پدری نوه اول بودم. ا رتباط ما با فامیل مادرم بیشتر بود تا با اقوام پدر. دوست ندارم از نقطه نظر مهر و محبت کسی را برتر از دیگری بدانم. هر دو خانواده به اندازه وسع خودشان محبت می کردند. یادم می آید که مادر پدرم بهترین عیدی ها را می داد. یک بار از او یک توپ چرمی فوتبال عیدی گرفتم. آن موقع این هدیه بسیار گرانبها بود و هر کسی توپ چرمی نداشت.

از دست دادن رفیق قدیمی

دوست نداشتم قلدر محل باشم. با این حال همیشه در جمع بچه محل ها به حساب می آمدم. نوجوانی من حول و حوش خیابان فاطمی گذشت. هرقدر بزرگ تر می شدم، دایره ارتباطاتم گسترش می یافت. درنتیجه به تمایل برخی بچه ها برای انجام کارهای خلاف پی بردم. در آن دوره یکی از بهترین دوستانم را به خاطر اعتیاد به مواد مخدر از دست دادم.

کلکسیون ماشین های من

در مرور خاطرات هر پسربچه ای انگار وجود اسباب بازی اتومبیل، امری ناگزیر است. مادر من هم برایم از این ماشین های کوچک اسباب بازی می خرید. مجموعه ای جمع کرده بودم که در آن ۱۵۰ ماشین کوچک به چشم می خورد. هنگام اسباب کشی، اسباب بازی ها را جا گذاشتم. ۲ هفته بعد که فهمیدم کیسه حاوی ماشین ها نیست، از این موضوع بسیار ناراحت شدم.

زندگی شخصی شهاب حسینی

دور ایران با مادر امدادگر
اول دبستان را در مدرسه بامداد نو گذراندم. سال بعد به خاطر کار مادرم به خرم آباد نقل مکان کردیم؛ او امدادگر سیار بود. سال های دوم، سوم و چهارم را در خرم آباد خواندم. دوران بسیار بدی بود. از جنگ تحمیلی خاطرات ناراحت کننده ای در ذهنم باقی مانده است. آن موقع این طور احساس می کردم که عراقی ها با کشتن مردم بی سلاح تفریح می کنند.
شاگرد گوشه گیر کلاس

حضور در یک محیط جنگی، دوری از تهران و اکثریت فامیل به انضمام نگرانی هایی که به خاطر شغل مادرم در آنجا متوجه ما بود، باعث شد تا در بازگشت به تهران احساس غریبی کنم و در کلاس پنجم شاگردی آرام و گوشه گیر باشم. معلمی که بیشتر از بقیه معلم های دوره ابتدایی دوستش داشتم، معلم کلاس پنجم من بود. در ابتدایی دانش آموز متوسطی بودم و هیچ گاه مبصری را تجربه نکردم.

تجدید شدن مبصر کلاس
دوران راهنمایی بود، از کودکی درآمده بودیم و می خواستیم شبیه بزرگ ترها رفتار کنیم. همین تغییر وضعیت به شدت روی درس خواندنم تاثیر گذاشت و باعث شد افت کنم. سال دوم راهنمایی بودم که در درس های ریاضی، علوم و عربی کارم به شهریورماه کشید. در راهنمایی نیز ورزشم فوتبال بود و این بار طعم مبصری را چشیدم. سال سوم مرا مبصر کلاس مان کردند.
دیپلم با اعمال شاقه
نزدیک امتحانات ثلث سوم سال سوم دبیرستان بود که به شدت دچار بیماری یرقان شدم. حالم به قدری خراب بود که نمی توانستم از خانه خارج شوم. معده ام حتی آب خوردن را هم پس می زد. به خاطر بیماری نتوانستم در امتحانات شرکت کنم. به همین خاطر سال سوم را دوبار خواندم و سرانجام دیپلم را با معدل تقریبا خوبی گرفتم.
شهاب حسینی و همسرش چطور عاشق هم شدند
در سربازی عاشق پریچهر شدم
راستش در دوران سربازی بود که عاشق شدم. عاشق همسرم. همین موضوع تحمل سربازی را برایم سخت می کرد. افسری که نمی خواهم اسمش را ببرم متوجه این ماجرا شد و تا می توانست به پر و پایم پیچید تا آزارم دهد. راننده ها در زمان استراحت شان نباید نگهبانی بدهند، با این حال او مرا می فرستاد سر پست تا نتوانم مرخصی بگیرم و از پادگان خارج شوم. همسرم (پریچهر) را در دانشگاه دیدم. یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم. دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب هایش است. هرچه خواستم با او ارتباط برقرار کنم، نشد که نشد. با این حال در نگاهش چیزی دیدم که تشویقم کرد به ادامه راهی که منجر به ازدواج شد.
خانواده یا بازیگری

کار ما به قدری سخت است و دوری از خانواده در آن به چشم می خورد که گاهی می بینم چقدر بابت این موضوع شرمنده زن و بچه هایم شده ام. یک بار وقتی پسرم را دیدم غرق حیرت شدم. لحظه ای فکر کردم او چقدر بزرگ شده و من این را ندیده ام. خانواده من در این سال ها از این مسائل بسیار آسیب دیده اند و خوب که فکر می کنم از خودم می پرسم واقعا این کارها ارزش این آزار ناخواسته خانواده را داشت یا نه؟!

ازدواج بدون سنگ اندازی

خانواده من و همسرم از نظر تقسیم بندی های اجتماعی هم گروه بودند؛ به همین خاطر به سرعت با هم صمیمی شدند طوری که پدرخانمم می گفت ما دخترمان را با پسر شما عوض کردیم. هیچ کدام سنگی جلوی پای ما نگذاشتند. مهریه هم به میزانی تعیین شد که من و همسرم روی آن توافق داشتیم. من و همسرم در همه زمینه ها با هم توافق داریم. او مشکلات کاری مرا خیلی خوب درک می کند. همسرم مدتی در فرهنگسراهای بانو و شفق گریم درس می داد. در ضمن نقاش خوبی هم هست.

اتودهای باستان شناس

اسبق زمانی دوست داشتم باستان شناس شوم. این حس به مرور از بین رفت و جایش را به بازیگری داد. بین سال های ۷۱ تا ۷۲ بود که در کلاس های استاد سمندریان شرکت کردم. ضمن دستیابی به فنون بازیگری، این کلاس ها محاسن دیگری هم برای ما داشت. به خاطر شرکت در کلاس های بازیگری استاد بود که جرات کردم کارهای مختلف را اتود بزنم. ترسم از بازی در حضور جمعیت ریخت و صاحب اعتمادبه نفس شدم.

پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی از او می گوید
همسر شهاب بودن، چه حسی دارد؟

اگر نگاهی به گفت وگوها، مصاحبه های چاپ شده و نقل قول های شهاب حسینی داشته باشید خواهید دید که او همواره از پریچهر قنبری به عنوان یکی از بزرگ ترین حامیان و همراهانش یاد می کند. نیم نگاهی کوتاه به زندگی این زوج به سادگی نشان می دهد که پریچهر قنبری تنها همسر سوپراستار دوست داشتنی ما نیست و بیشتر دوست، همدم و نزدیک ترین فرد در دنیا به اوست.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

شهاب همیشه به صورت علنی قدردان زحمات همسرش بوده و هر موقع توانسته در مجامع عمومی از او تشکر کرده است. او حتی یکی از کلیدی ترین نقش های فیلمش را به او داد تا برای همیشه این تشکر در تاریخ ثبت شود. اما اگر می خواهید بدانید پریچهر قنبری چه ناگفته هایی از زندگی مشترک شان دارد، گزیده حرف هایش در سال های اخیر در گفت و گو با مجله زندگی ایده آل و نشست خبری و رونمایی از فیلم ساکن طبقه وسط، ساخته شهاب حسینی را برای تان جمع کرده ایم.

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2016/06/hahrzadseries8-7.jpg
بهترین پدر دنیاست

به جرات می توانم بگویم او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می کنم که شهاب بیشتر از من و عجیب تر به آنها علاقه مند است. با تمام سختی های شغلی شهاب همیشه کنار ما بوده است. خیلی وقت ها پیش می آید که برای تمرکز کردن احتیاج به سکوت دارد. حس و حال بازیگری شبیه کارهای دیگر نیست که درست مانند بقیه از خواب بلند شوید، به مغازه یا اداره بروید و … . باید روح را بسازید که بتوانید نقشی را ایفا کنید. شاید جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم، رابطه مان را محکم تر می کرد.

همسر مجری همسر شهاب حسینی همسر سوپراستار همسر بازیگر نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فیلم محیا فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی شهاب حسینی سوپراستار زن شهاب حسینی داستان ازدواج خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی برادر سوپراستار ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

شهاب حسینی و پدرش

داستان آشنایی شهاب حسینی و همسرش

  «۲۲ساله بودم که با بچه‌های تئاتر دانشگاه تهران کار می‌کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه ‌متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این‌که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این‌که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما‌ همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی‌ها و آشنایی‌ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش‌ دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم‌ و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه‌ دوم زندگی‌ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت‌های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می‌شود، بعد از ۴-۳ ماه نامزدی، عقد کردیم ‌اما‌ شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. ما هم مثل زن و شوهرهای دیگر در مواردی توافق نداشتیم؛ در گذرگاه‌هایی به بن‌بست برخوردیم و در جاهایی به «مو» می‌ر‌سیدیم اما در انتهای هر ماجرا وقتی می‌ایستادیم و به همدیگر نگاه می‌کردیم، احساس می‌کردیم ‌‌واقعا یکدیگر را دوست داریم.» امروز «شهاب حسینی» یا همان «حجت» فیلم اصغر فرهادی‌، صاحب ۲ پسر به نام‌های «محمد امین» و «امیر علی» است و در کنار همسرش، در کافه‌ای که در لواسان در اطراف تهران افتتاح کرده‌اند، زندگی آرام و لذت‌بخشی دارند.

فیلمها و سریال و نمایشهای تلویزیونی شهاب حسینی

حسینی در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ در فیلم‌های واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی و این زن حرف نمی‌زند به کارگردانی علیرضا امینی و زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی و رستگاری در هشت و بیست دقیقه به کارگردانی سیروس الوند ایفای نقش کرد و به عنوان یک بازیگر بیش از پیش مطرح شد و توانست برای بازی در شمعی در باد و رستگاری در هشت و بیست دقیقه دو سال پیاپی کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شود. او سال‌های بعد برای بازی در فیلم‌های شمعی در باد، محیا و دل شکسته در سال ۱۳۸۶ مورد توجه قرار گرفت. حسینی در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. سال ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ دو سال درخشان برای وی بود. او در دل شکسته ساخته علی روئین‌تن، درباره الی ساخته اصغر فرهادی، سوپراستار ساخته تهمینه میلانی و پرسه در مه ساخته بهرام توکلی بازی‌های متفاوت و قابل توجهی را به نمایش گذاشت و با سوپر استار به اوج محبوبیت و شهرت رسید. حسینی برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه و درباره الی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما شد. نیلوفر ساخته سابین ژمایل در سال ۲۰۰۸ اولین کار او با کارگردان غیر ایرانی بود. حسینی در سال ۱۳۸۹ بار دیگر با اصغر فرهادی همکاری کرد و در فیلم جدایی نادر از سیمین به ایفای نقش پرداخت. این فیلم برای او اولین دست‌آورد بین‌المللی اش را به ارمغان آورد و توانست خرس نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه دیگر بازیگران مرد این فیلم به دست آورد.

تلویزیون

حسینی در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. رخساره در سال ۱۳۸۰ اولین تجربه سینمایی او بود وی در همین سال در سریال پلیس جوان به ایفای نقش پرداخت. وی در سال ۱۳۸۵ در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود. مدار صفر درجه ساخته حسن فتحی محصول مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است. حسینی در سال ۱۳۸۸ در نقش عباس بابایی در سریال شوق پرواز ظاهر شد و این سریال نیز به موفقیت در نزد مخاطبین دست یافت. شهرزاد در سال ۱۳۹۳ اولین کار رسانه خانگی و دومین همکاری او با حسن فتحی است.

اجرا

حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد. وی در چند برنامه دیگر هم مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری اجرای این برنامه‌ها را برعهده داشت. وی همچنین در برنامه رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخته است.

موسیقی

شهاب حسینی به همراه چند تن از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کردند. تاکنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است.

کارگردانی

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۲ کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ فیلم بیا با من را به همراه علیرضا نسایی و سینا آذین کارگردانی نمود. فیلم بیا با من مجموعه‌ای از سه داستان متفاوت است.

تهیه کنندگی

خورشید نیمه شب نخستین فعالیت شهاب حسینی در زمینه تهیه کنندگی به کارگردانی شبیر شیرازی است که در مهرماه سال ۱۳۹۴ اتفاق افتاد.

فیلم‌شناسی

سینمایی

سالنام فیلمنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۹۴برادرم خسرو احسان بیگلری 
۱۳۹۴فروشندهعماداصغر فرهادی 
۱۳۹۴امتحان نهایی عادل یراقی 
۱۳۹۴بیا با من شهاب حسینی
سینا آذین
علیرضا نسایی
 
۱۳۹۳چهارشنبه سروش محمدزاده 
۱۳۹۳سایه‌های موازی اصغر نعیمی 
۱۳۹۳دوران عاشقی علیرضا رئیسیان 
طعم شیرین خیال کمال تبریزی 
۱۳۹۲ساکن طبقه وسط شهاب حسینی 
پنج ستارهرضامهشید افشارزاده 
۱۳۹۱تعبیرخوابسرگردرضا دادویی 
آشغال‌های دوست‌داشتنی محسن امیر یوسفی 
حوض نقاشیرضامازیار میری 
۱۳۹۰یکی می‌خواد باهات حرف بزنهمصطفیمنوچهر هادی 
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنندبازپرسپوران درخشنده 
من و زیبا فریدون حسن پور 
۱۳۸۹آفریقاشهابهومن سیدی 
جدایی نادر از سیمینحجتاصغر فرهادی 
همین یک ساعت پیشمردسینا آذین 
خانه پدریناصرکیانوش عیاری 
برف روی شیروانی داغبهمنمحمدهادی کریمی 
سوت پایانساماننیکی کریمی 
۱۳۸۸پرسه در مهامینبهرام توکلی 
حوالی اتوبانپاشاسیاوش اسعدی 
آناهیتا عزیزالله حمیدنژاد 
۱۳۸۷گزارشگر ایاز سایالوف 
درباره الیاحمداصغر فرهادی 
سوپر استارکوروش زندتهمینه میلانی 
۱۳۸۶تنهاییحمیدحجت قاسم‌زاده اصل 
پرچم‌های قلعه کاوهصادقمحمد نوری‌زاد 
دل‌شکستهامیر علیعلی روئین‌تن 
محیاجاویداکبر خواجویی 
نیلوفرعزیزسابین ژمایل 
۱۳۸۵ایستگاه بهشتسروشنادر مقدس 
تنگناهادیعلیرضا بذرافشان 
بچه‌های ابدیایمانپوران درخشنده 
غیرمنتظرهسالکمحمدهادی کریمی 
قصه عشق بیژن بیرنگ 
۱۳۸۴باغ آلوچه بهروز شعیبی 
پیشنهاد ۵۰ میلیونیبرمکمهدی صباغ‌زاده 
قتل آنلاینکامرانمسعود آب‌پرور 
۱۳۸۳رستگاری در هشت و بیست دقیقهفوادسیروس الوند 
گردابهمایونحسن هدایت 
۱۳۸۲الهه زیگوراتبهرامرحمان رضایی 
شمعی در بادبابکپوران درخشنده 
۱۳۸۱زهر عسلشاهینابراهیم شیبانی 
این زن حرف نمی‌زندمانیاحمد امینی 
واکنش پنجممجیدتهمینه میلانی 
۱۳۸۰آدمک‌هامرادعلی قوی‌تن 
رخسارهماهانامیر قویدل 

سریال

سالنام مجموعهنقشکارگردانتوضیحات
۱۳۹۵شهرزاد (فصل دوم)قباد دیوانسالارحسن فتحیشبکه نمایش خانگی
۱۳۹۴شهرزادقباد دیوانسالارحسن فتحیشبکه نمایش خانگی
کلاه قرمزی ۹۳میهمان برنامهایرج طهماسبشبکه دو سیما
۱۳۸۹سرزمین کهنرهیکمال تبریزیشبکه سه سیما
۱۳۸۸شوق پروازعباس بابایییدالله صمدیشبکه یک سیما
۱۳۸۵رقص پروازدکتر وحید مولاییاحمد مرادپورشبکه دو سیما
مدار صفر درجهحبیب پارساحسن فتحیشبکه یک سیما
۱۳۸۲تب سردشهاب کیانفرعلیرضا افخمیشبکه سه سیما
۱۳۸۰پلیس جوانیونس بهگرسیروس مقدمشبکه سه سیما
همسفر قاسم جعفریشبکه سه سیما
۱۳۷۹پس از بارانعلی احمدیسعید سلطانیشبکه سه سیما
۱۳۷۷خانواده محبوب حسین فرخی 

تئاتر

  • برکرانه باد
  • افسانه
  • ملاقات

جوایز

  • جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده ۲۰۱۶
  • تندیس طلایی بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۴
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دوران عاشقی ۱۳۹۳
  • نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم حوض نقاشی ۱۳۹۳
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی ۱۳۹۲
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های پلیسی مسکو برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۲۰۱۳
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم‌های ویدئویی یاس برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۲
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره جام جم برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۲
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره میلاد سرخ برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۲
  • دریافت دیپلم افتخار جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی ۱۳۹۲
  • برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۱۳۹۰
  • برنده خرس نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بهترین گروه بازیگران مرد برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۲۰۱۱
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۱۳۹۰
  • برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد جشن تصویر دنیای هنر برای بازی در فیلم‌های سوپراستار و دربارهٔ الی ۱۳۸۹
  • تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن منتقدان و نویسندگان ایران برای فیلم پرسه در مه ۱۳۸۹
  • تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای فیلم‌های پرسه در مه و درباره الی ۱۳۸۹
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۱۳۸۹
  • نامزد تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم دربارهٔ الی و سوپراستار ۱۳۸۸
  • تقدیر شده به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم درباره الی ۱۳۸۷
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم محیا ۱۳۸۷
  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سوپر استار ۱۳۸۷
  • یاس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم‌های تلویزیونی برای بازی در فیلم تنهایی ۱۳۸۶
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم شمعی در باد ۱۳۸۳
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم رستگاری در هشت و بیست دقیقه ۱۳۸۳
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شمعی در باد ۱۳۸۲
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم واکنش پنجم ۱۳۸۲
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم واکنش پنجم ۱۳۸۱

تقدیم جایزه

شهاب حسینی با اشاره به اینکه جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم کن را در نیمه شعبان، روز تولد امام دوازدهم شیعیان دریافت کرده است، گفت که آن را به «امام زمان» تقدیم می‌کند. این تقدیم جایزه، در شبکه‌های اجتماعی، برخی سایت‌ها و حتی در خبرگزاری فرانسه و روزنامه فرانسوی «فیگارو» هم بازتاب‌هایی داشت. برخی کاربران این نکته را یادآوری کردند که شهاب حسینی پیشتر و در جشنواره کن جایزه‌اش را به «مردم ایران» تقدیم کرده بود

بیوگرافی همسر شهاب حسینی

بیوگرافی و زندگینامه همسر شهاب حسینی , پریچهر قنبری

علاقمندان به سینما دوست دارند بدانند که بازیگر مورد علاقه شان چطور زندگی می کند، در زندگی شخصی او چه می گذرد و خلاصه اینکه دوست دارند از همه چیز سر در بیاورند، در ادامه جزییاتی از زندگی همسر شهاب حسینیپریچهر قنبری را میخوانید.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد. او در سال 1374 با پریچهر قنبریازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان 1382 و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمدند.

پریچهر قنبری و همسرش درلواسان کافه ای دارند که مدیریت آن را پریچهر به عهده دارد. در ادامه به گپ و گفت با پریچهر قنبری در  کافه هنر را میخوانید، گفتگویی صمیمانه که در تک تک کلماتش عشق موج می زند.

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2016/06/201552715384160a-3.jpg

 شهاب حسینی، پدر، بازیگر، مجری، همسر، کارگردان و کافه دار چه تفاوت هایی با هم دارند؟

 - شهاب هیچ وقت کافه دار نبود؛ بعد از تولد محمد امین مدتی در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضای دوستانه و صمیمانه ای را برای گپ و گفتمان ایجاد کند. فضای سالم و خانوادگی که بیشتر به خاطر ماها کافه را به راه انداخت.

 در مورد مجری بودن باید بگویم که او بیان خیلی شیوایی دارد و بانک کلمات زیادی را در ذهنش دارد. من هم به عنوان همسرش همیشه از این توانایی او لذت می برم و گاهی اوقات هم غبطه می خورم که چطور نمی توانم مانند او حرف بزنم. در مورد بازیگری هم دیگر حرفی نزنم بهتر است.

 استاد است دیگر (خنده) در مورد کارگردانی هم باید بگویم که به عنوان تجربه اول خیلی خوب بود. تجربه ای که خودش هم در بازی و کارگردانی شریک بود.

همیشه می گویند پشت سر یک مرد موفق، زنی است که او را به این موفقیت هدایت کرده است، در این موفقیت چقدر سهیم هستید؟

 - من خودم را از شهاب جدا نمی دانم. در این 18 سال زندگی مشترک ما با هم بزرگ شدیم. هر اتفاقی که برای او می افتاد من در کنارش بودم و از همراهی با او لذت می بردم.

 همیشه روی شما در موقعیت های مختلف حساب کرده است؟

 - خب، من همیشه کنارش بودم اما بعد از بچه دار شدن کمی سرم شلوغ شد اما به جرات می توانم بگویم که او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد.

خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می کنم که بیشتر از من و عجیب تر به آنها علاقمند است. با تمام سختی های شغلی اش همیشه کنار ما بوده. خیلی وقت ها پیش می آید که برای تمرکز کردن احتیاج به سکوت دارد. حس و حال بازیگری شبیه به کارهای دیگر نیست که درست مانند بقیه از خواب بلند شوند. به مغازه یا اداره بروند و ... اینطور نیست. باید روح را بسازند که بتوانند نقشی را ایفا کنند. شاید جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم، رابطه مان را محکمتر کرد.

اگر بچه ها دوست داشته باشند بازیگری را ادامه دهند، عکس العمل شما چیست؟

 - واقعا از ته دل خوشحال می شوم. اگر هنری از پدر به آنها برسد باعث خوشحالی من است اما هیچ بایدی برای آنها وجود ندارد. هر استعدادی که داشته باشند را بهتر است یک جایی خرج کنند. اگر به بازیگری علاقه داشته باشند من تشویق شان می کنم اما خودشان خیلی خیلی زیاد علاقه ای به این مقوله نشان نمی دهند.

 پسر کوچکترم کمتر از سه سالش است. البته که خیلی هنرپیشه است. در یک لحظه می تواند عصبابی باشد و با عصبانیت حرف بزند و در همان لحظه می خندد و جواب می دهد. یک صحنه را به راحتی با دو زاویه و دو شخصیت تحویل ما می دهد. (خنده) از طرفی دیگر محمد امین استعداد زیادی در زمینه نقاشی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد. به نظرم یک استعداد هنری ذاتی در زندگی آنها وجود دارد و نمی توانیم منکر آن شویم.

 همسر شهاب حسینی بودن چه حسی دارد؟

زندگی با یک نقاش محیط کوچکتری را می خواهد یک اتاق است و یک بوم. یک موزیسین خودش است و سازش اما بازیگر اینطور نیست. همیشه باید با یک جماعت طرف باشید. همیشه زیر ذره بین هستید.

 به لطف خدا مردم همیشه محبت دارند و این اتفاق بدی نیست. حس و انرژی مثبت را از هواداران شهاب می گیریم. خدا را شکر.

همه لطف و محبتی که در این 18 سال زندگی مشترک به من داشته یک طرف و فرصتی که برای بازی در فیلمش در اختیار من قرار داد یک طرف. سکانس مشترکی که بازی کردیم خیلی حس خوبی به من داد.

نقشی که من بازی کردم نقشی بود که همه بازیگران از او می پرسیدند قرار است آن را چه کسی بازی کند. همه درباره آن کنجکاو بودند و آن نقش را دوست داشتند. شهاب همشه به من می گفت نقشی که به من داده همان حسی است که در زندگی اش نسبت به من دارد.

پریچهر قنبری ، پسر شهاب حسینی ، بازیگران و همسرانشان

ازدواج پریچهر قنبری و شهاب حسینی

 شهاب حسینی: 22 ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم و بعد از 3 سال من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

 

جاماندگان از دریافت یارانه نقدی+عکس

وعده تکراری دولت مردان به جاماندگان از دریافت یارانه نقدی

در این بخش از دلبرانه  مطلبی در مورد وعده تکراری دولت به جاماندگان از یارانه نقدی که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2016/06/360939_871-3.jpg

دریافت یارانه نقدی

دو سال از ثبت‌نام مجدد دولت از یارانه‌بگیران گذشته و تعدادی از متقاضیان در حالی به هر طریقی از قرار گرفتن در لیست یارانه بگیران جا ماندند که با وجود تکلیف بودجه برای ثبت نام آنها، تاکنون چنین نشده است. با این حال بودجه امسال دوباره این تکلیف را تکرار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، 20 تا 31 فروردین 1393، بازه زمانی بود که دولت به منظور ثبت تقاضای افراد برای دریافت یارانه مشخص و اولویت را بر اساس رقم اول شماره ملی سرپرستان خانوار تعیین کرد. اما به هر صورت با توجه به مهلت یک روزه برای هر خانواده و از سویی دیگر مشکلاتی که در زمان ثبت نام اینترنتی در سراسر کشور پیش روی متقاضیان قرار داشت و البته عدم اطلاع رسانی دقیق در مورد نحوه ثبت نام گروهای مختلف قبل از اقدام برای این موضوع، درنهایت به جاماندن گروه‌هایی از ثبت درخواست یارانه نقدی انجامید.

در این بین بودند خانوارهایی که نتوانستند در روز مشخص خود ثبت نام کنند و یا در بین آنها زوج های جوانی قرار داشتند که بعد از ثبت درخواست اول در سال 1389 در قالب خانوارهای خود، ازدواج کرده و در زمان ثبت نام مجدد با توجه به نبود اطلاعات شفاف جاماندند.

این در حالی است که در خلال چند روز مقرر گاهی اعلام شده بود که زوج‌ها به همراه خانوارهای خود ثبت نام نکنند تا در پایان بتواند یارانه خود را جدا کرده و در قالب خانواری جدید قرار گیرند. ولی اینگونه نشد و در کل از دریافت یارانه نقدی جاماندند. در عین حال بودند خانوارهایی که با وجود اینکه تمام اعضای خود را ثبت نام کرده بودند در جریان واریز یارانه با عدم دریافت به تعداد کل اعضا مواجه شده و برخی از آنها از لیست بازماندند.

یارانه نقدی 95

اگرچه بعد از ماجرای ثبت نام دو سال پیش، در دوره ای که البته در مورد آن اطلاع رسانی نشده بود در مواردی از برخی گروه‌های جامانده‌ها در فرمانداریها ثبت نام به عمل آمد ولی این روند ادامه نداشت و هنوز عده زیادی از خانوارهای و یا زوج های جامانده ای که متقاضی هستند، یارانه نقدی دریافت نمی کنند.

با این حال با اینکه دولت بارها وعده داده بود تا برنامه ای را برای ثبت نام متقاضیان جامانده طراحی خواهد کرد، در این مدت اطلاع رسانی در این مورد نشد. تا اینکه نمایندگان در بودجه 1394 این موضوع را در قالب قانون به دولت تکلیف کردند.

مجلس در بند «د» تبصره 20 قانون بودجه سال 1394 دولت را مکلف کرد تا از فروردین‌ماه نسبت به ثبت نام این گروه از طریق فرمانداری‌ها اقدام کند ولی سال گذشته از ورود جامانده‌ها به لیست سازمان هدفمندی یارانه‌ها خبری نشد. این در حالی است که رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد یارانه زوج های جوانی که برای ثبت نام به فرمانداری‌ها مراجعه کردند، دو حالت را عنوان و گفته بود که اول اینکه هنوز نتیجه بررسی کمیسیون ماده (10) برای تشخیص نیازمندی زوج به یارانه، به سازمان هدفمندی اعلام نشده است چراکه اگر نتیجه از طریق این کمیسیون، بخشداری و فرمانداری استانها به سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شده باشد، اکنون وصل شده‌اند و یارانه آنها واریز می شود.

ایزدی، همچنین عنوان کرده بود که حالت دیگر این است که اصلا امکان دارد کمیسیون تشخیص دهد زوج متقاضی نیازمند و مستحق دریافت یارانه نقدی نیست؛ بنابراین علت عدم واریز یارانه به حساب آنها همین است و یارانه ای به آنها تعلق نخواهد گرفت.

با این وجود شرایط مبهم ثبت نام از جاماندگان از یارانه نقدی و عدم اجرای تکلیف قانون بودجه 1394 برای این موضوع، موجب شد تا آخرین بند از تبصره (14) بودجه 1395 نیز به تاکید برای ثبت نام از این افراد اختصاص پیدا کند. به طوری که در سوی دیگر تبصره پرحاشیه هدفمندی یارانه‌ها برای حذف حدود 24 میلیون یارانه بگیر، وارد شدن متقاضیان محق دریافت یارانه نقدی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

هدفمندی یارانه ها

بر اساس بند(ط) این تبصره، دولت موظف است پس از تصویب قانون بودجه نسبت به ثبت‌نام افرادی که موفق به ثبت درخواست برای دریافت یارانه نشده‌اند اقدام و پس از ثبت‌نام پرداخت یارانه آنان را در دستور کار قرار دهد. در عین حال که تاکید شده باید ثبت نام در فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

این در حالی است که قانون بودجه امسال در روزهای پایانی اردیبهشت ماه به دولت ابلاغ شده و اکنون تدوین آیین نامه مربوط به تبصره های بودجه و خاصه تبصره هدفمندی در دست بررسی است و جاماندگان باید منتظر باشند تا بعد از تدوین آیین نامه مربوطه مشخص شود که آیا امسال برنامه ای برای ثبت نام از آنها و واریز یارانه نقدی وجود دارد یا خیر و سال 1395 نیز محلی برای اجرایی شدن کامل بندهای هدفمندی یارانه ها از جمله ورود متقاضیان جامانده به مانند سال قبل نیست و تنها در حد یک تکلیف و وعده تکراری باقی خواهد ماند.

 

زنان ثروتمند ایرانی را بشناسید

ثروتمندترین زنان ایرانی را بشناسید+عکس

در این بخش از دلبرانه  مطلبی در مورد ثروتمندترین زنان ایرانی را قرار داده ایم و همچنین مصاحبه ای با یکی از زنان ثروتمند ایران را درج نمودیم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

ایرانیان در هر کجای دنیا باشند می‌توانند خوش بدرخشند؛ این لیست در مورد موفقترین و پردرآمدترین زنان ایرانی در خارج از ایران است.

از قدیم گفته اند که هنر نزد ایرانیان است و بس و ایرانیان در هر کجای دنیا باشند می توانند خوش بدرخشند. این لیست در مورد موفق ترین و پر درآمدترین زنان ایرانی در خارج از ایران است.
* ثریا دارابی یکی از بنیان گذاران شرکت "زدی" شرکتی در مورد تولید غذا با استایل و آگاهی کامل از این مواد غذایی است. البته این شرکت ایده ی تکمیل شده ی سایت قبلی این خانم به نام " فوود اسپاتینگ " می باشد که در آن مردم عکس غذایی را که در هر نقطه از جهان خورده بودند را به اشتراک می گذاشتند و شخصا آن را تبلیغ می کردند. ثریا دارابی کار خود را با مدیریت دیجیتال و مسئوول روابط عمومی و بازازیاب در نیویورک تایمز شروع کرد که به خاطر فعالیت در این زمینه با هر جنبه ای از دنیای دیجیتال آشنا شد. ثریا لیسانس هنر خود را از دانشگاه جرج تاون گرفته است و هم اکنون در بروکلین زندگی می کند.

ثروتمندترین زنان ایرانی

* سیما ضرغامی یک زن ایرانی آمریکایی است یک تهیه کننده ی شبکه های کابلی است که از سال ۲۰۰۶ ریاست شبکه ی نیکلدئون و ویاکام را به عهده دارد. در سال ۱۹۸۵ ضرغامی به عنوان برنامه ریز به استخدام نیکلدئون درآمد ولی کم کم با پیشرفت در این شبکه ی معروف به ریاست، برنامه ریز خلاقیت و شبکه و بازاریابی آن رسید. در سال ۲۰۰۶ او به عنوان چهره ی برتر در شبکه های کابلی شناخته شد.

ثروتمندترین زنان ایرانی

* رکسانا ورزان در حال حاضر مسئولیت استارت آپ های مایکروسافت را در فرانسه به عهده دارد و برنامه های Bizspark و Ventures زیر نظر او گسترش پیدا می کنند. در سال ۲۰۱۳ سایت Business Insider او را به عنوان ۳۰ زن برتر در زمینه ی تکنولوژیک که زیر ۳۰ سال سن دارند معرفی کرد. قبل از ملحق شدن به مایکروسافت او در تعدادی استارت آپ در اروپا فعالیت داشته است. همچنین او سردبیر TechCrunch France بوده و چندیدن و چند فعالیت دیگر در زمینه ی تکنولوژیک داشته است. او از دانشگاه UCLA ، مدرسه ی اقتصاد لندن و ... مدارک معتبر بین المللی دارد.

ثروتمندترین زنان ایرانی

* پریسا تبریز متولد ۱۹۸۳ متخصص امنیت شبکه و کامپیوتر است. مجله فوربس او را بین ۳۰ زن برتر زیر ۳۰ سال در زمینه ی تکنولوژیک می شناسد. او هم با گوگل همکاری می کند وهم پروژه های شخصی را به انجام می رساند. او سر مجموعه ی تیم امنیت کروم می باشد. همکاری او با گوگل فقط چند ماه بعد از فارغ التحصیلی اتفاق افتاده است. لقب او در دنیای کامپیوتر شاهدخت امنیت است (security prnicess) می باشد.

ثروتمندترین زنان ایرانی

زنان ثروتمند ایرانی

* داستان زندگی شهرزاد رفعتی CEO و تکنسین برجسته ی ۳۴ ساله ی ایرانی بسیار الهام بخش است. شهرزاد رفعتی در سنین نوجوانی از تهران به ونکوور مهاجرت کرد و تسلط بسیار پایینی بر روی زبان انگلیسی داشت با این وجود به سرعت بر علوم کامپیوتر تسلط پیدا کرد و عاشق صنایع الکترونیک شد. او بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۰۵ شرکت شخصی خود را تاسیس کرد با نام Broadband TV که هم اکنون نزدیک به ۸۰ نفر در آن فعالیت می کنند.

 ثروتمندترین زنان ایرانی

* انوشه انصاری ۱۲ سپتامبر ۱۹۶۶ در مشهد به دنیا آمد. وی رییس انجمن گردانندگان شرکت فناوری ارتباط از راه دور است. او همچنین از بنیانگذاران و رییس Prodea systems است. او مدرک ارشد خود را در زمینه ی مهندسی الکترونیک از دانشگاه جورج واشنگتن دریافت کرد و در حال اخذ دومین مدرک ارشد خود در زمینه ی علم ستاره شناسی از دانشگاه سوئین بورن می باشد. او در سال ۲۰۰۰ از طرف مجله ی زن شاغل به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده است و در سال  ۲۰۱۵ جامعه ی ملی فضایی آمریکا جایزه ی پیشگام فضا را به انوشه انصاری تقدیم کرد. او اولین زن گردشگر فضایی است.

 ثروتمندترین زنان ایرانی

مصاحبه با ثروتمندترین زن و هشتمین میلیاردر ایران

ثروتمندترین زن و هشتمین میلیاردر ایران

چندی پیش در سایت‌های خبری فهرستی از میلیاردرهای ایرانی منتشر شد؛ فهرستی که سی ثروتمند ایرانی را به همه معرفی می‌کرد. در این فهرست سی نفره تنها نام یک زن به چشم می‌خورد؛ سیده فاطمه مقیمی52 ساله.او در این فهرست با یک رتبه پائین‌تر از اسدالله عسگر اولادی هشتمین میلیاردر ایرانی و ثروتمندترین زن ایران معرفی شده بود.

او رئیس یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی و رئیس شورای بانوان بازرگان، اتاق بازرگانی تهران است. سمت‌های دیگری هم دارد و چند سالی هم در انجمن زنان مدیر کار آفرین فعال بوده است. اما بیش از همه این سمت‌هایش خود را یک کار آفرین می‌داند.

او از تبعات اعلام میلیاردر اعلام شدنش سخن می‌گوید و از تماس‌هایی که بعد از انتشار این فهرست با او گرفته شده تا برخی از دوستانش که بعد از اعلام این خبر برای همیشه ارتباط شان را با او قطع کرده‌اند:

خانم مقیمی بالا خره جزو 10 میلیونر ایرانی بودید یا 10 میلیاردر ایرانی؟ خبرهای ضد و نقیضی در این باره منتشر شده است؟
من فکر می‌کنم میلیون عدد پائینی است و دیگر بیشتر اقشار جامعه یک میلیون تومان را دارند و بنابراین همه میلیونرند. اما درباره میلیاردر بودن، با توجه به اینکه هر کدام مان بیست سی سال است کار می‌کنیم و حداقل یک آپارتمان صد و پنجاه متری وسط شهر داریم که ارزش آن بر اساس محاسبات بازار حدود یک میلیارد هست. پس همه مان در این رده میلیاردر هستیم.اما آن فهرستی که منتشر شد بحث دیگری بود که به میان آورده شد.

چه بحثی؟
فکر می‌کنم هدف از انتشار این فهرست آن بود که می‌خواستند قبح اینکه افراد میلیاردر بودن‌شان را پنهان می‌کنند، بشکنند.

یعنی شما ثروتمند بودن‌تان را پنهان نمی‌کنید و برای همین است که در این فهرست قرار گرفته‌اید؟
خیر- همه کسانی که در این فهرست قرار گرفته‌اند فارغ از هر چیزی اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هستند. یعنی هر 30 نفر عضو اتاق اند و حتی یک نفر هم خارج از این اعضا در این فهرست معرفی نشدند.

به هر حال ملاکی برای انتخاب شما وجود داشته است و گرنه عضویت شما در اتاق بازرگانی به تنهایی که نمی‌تواند ملاک انتخاب‌ تان به عنوان ثروتمندترین زن ایران قرار گرفته باشد؟
این موضوع و ارائه این فهرست کلا دوجنبه داشت اینکه از یک طرف خواسته بودند با انتشار آن افراد را خراب کنند. در قسمت ابتدای این فهرست از ثروتمندان بدگویی کرده بودند و بعد اضافه کرده بودند چون این افراد مالیات پرداخت می‌کنند و بر اساس میزان مالیاتی پرداختی‌شان طبقه بندی شده‌اند.

یعنی پرداخت مالیات ملاک میلیاردر بودن افراد شمرده شده بود؟
نه من گفتم از پرداخت مالیات در این فهرست به عنوان یک گزینه مثبت حرف زده و گفته‌اند آدم‌هایی به این شرح مالیات هم می‌پردازند یعنی از دوبعد مثبت و منفی فهرستی را تنظیم و اعلام کرده‌اند.

آن طور که من این فهرست را دیدم در کل نگاه منفی در آن وجود نداشت و فقط سی نفر از میلیاردرهای ایرانی را معرفی کرده بود. چرا فکر می‌کنید با انتشار آن خواسته بودند افرادی را خراب کنند ؟ شما از اینکه در این فهرست به عنوان یکی از ثروتمندان ایران معرفی شده‌اید حس خوبی ندارید؟
نه منفی نبود. آن فهرست نگاه جامعه را به نوعی انعکاس داده بود و اینکه جامعه به ثروتمندان دید خوبی ندارد. اما من اصلا فکر نمی‌کنم پدیده ثروتمند یا میلیاردر بودن منفی است. اما خیلی‌ها همان بخش ابتدایی این فهرست و توضیحی که درباره منش ثروتمندان داده بود را گرفتند و برداشت منفی کردند.

مگر ثروتمندان چه منشی دارند؟ آیا آنطور که فیلم‌ها نشان می‌دهند واقعا پولدارها آدم‌های بدجنس و فقرا آدم‌های مهربانی هستند؟
صرف ثروتمند یا فقیر بودن افراد هیچ‌چیزی را درباره‌شان نشان نمی‌دهد. هیچ وقت نمی‌توان گفت که حتما فقرا آدم‌های مهربان و پولدارها انسان‌های خبیثی‌اند. اینها کلیشه و کاملا اشتباهند. ثروت هم فقط یک فاکتور است، چه بسا که آن آدم ثروتمند آنقدر خوب بوده که خدا به کار و زندگی‌اش برکت داده است. من اصلا فکر نمی‌کنم که انسان‌ها باید ثروتشان را پنهان کنند. نمی‌دانم چرا در جامعه ما این پدیده آنقدر رواج یافته که به هرکس که می‌رسی از نداری می‌نالد.

 
مثلا وقتی از کسی پانصد تومان قرض می‌خواهی محال است نگوید کاش زودتر گفته بودی تا چند ساعت قبل داشتم اما حالا ندارم.یعنی همه انگار از واقعیت فرار می‌کنیم. کسی که کار می‌کند و مالیاتش را می‌پردازد و درآمد خوبی دارد چرا باید درآمد و ثروتش را انکار کند. اصلا پولدار بودن در دین اسلام هم تقبیح نشده است مگر تعدادی از امامان ما پولدار نبودند و کار اقتصادی نمی‌کردند.پس با توجه به این صحبت‌هایی که مطرح کردید این فهرست را حقیقی می‌دانید؟چون ابتدای بحث نسبت به صحت آن ابراز تردید کردید و گفتید دقیقا ملاک انتخاب افراد را نمی‌دانید؟ پس با توجه به این صحبتها و اینکه تنها زن این فهرست سی نفره بودید می‌پذیرید که ثروتمندترین زن ایرانی هستید؟
نه من این فهرست را واقعی نمی‌دانم.پس هشتمین میلیاردر ایرانی شما نیستید؟و ثروتمندترین زن ایران؟
خیر من هشتمین میلیاردر ایران نیستم و اساسا فهرست را هم واقعی نمی‌دانم بجز من هم خیلی از دوستانی که در این فهرست هستند اصلا در رده میلیاردر به آن معنا مطرح نیستند. بیشتر این افراد آدم‌های مدیر، مدبر و زحمتکشی هستند اما به نظرم در حق‌شان کم لطفی شده است. آنها به غلط به عنوان میلیاردر معرفی شده‌اند و زندگی‌شان تحت تاثیر این فهرست غیر واقعی قرار گرفته است.شما هم همین طور بودید یعنی پس از اعلام این فهرست زندگی‌تان تحت تاثیر قرار گرفت؟
بله. همین الان اگر ایمیلم را به شما نشان دهم پر است از در خواست وام و کمک مالی. تعدادی از ایمیل‌هایی که برایم آمده است را نگه داشته‌ام، تلفن‌ها را که نتوانستم ضبط کنم.

چه کسانی و از چه قشرهایی از شما درخواست کمک کردند؟
کسانی که قصد ازدواج داشته تا افرادی که قصد راه‌اندازی کسب و کار داشتند در این مدت با من تماس گرفتند. یعنی هر کس که به هر دلیلی به پول احتیاج داشت در این مدت با من تماس گرفت.

شما چه جوابی به آنها می‌دادید؟
من تقریبا پاسخ همه را دادم یعنی هیچ تماسی را نافرجام نگذاشتم حتی وقتی به دفترم زنگ زدند در اوج کار سعی کردم پاسخگویشان باشم.

به آنها کمک مالی هم کردید؟
خیر.

پس چه پاسخی به آنها دادید؟
به من می‌گفتند چون خیلی میلیاردر هستید به ما کمک کنید و من جواب می‌دادم من میلیاردر نیستم. ولی اگر فکر می‌کنید در جایگاهی که هستم می‌توانم کمک کنم در خدمتم. بارها در این مدت برای افراد مختلف توضیح دادم که اگر فکر می‌کنید من صدها میلیارد تومان پول دارم اشتباه می‌کنید من نمی‌توانم چک‌هایتان را پاس کنم.

یعنی مردم برای پاس کردن چک‌های برگشتی‌شان هم با شما تماس می‌گرفتند؟
بله و من پاسخ می‌دادم چنین توانایی ندارم.ولی راهنمایی‌شان می‌کردم مثلا به کسی که قصد راه انداختن کاری جدید را داشت گفتم حاضرم مشاوره بدهم و کمکت کنم و این کار را هم کردم. حتی یک بار پزشکی برایم ایمیل فرستاد و از من خواست که برای تحقیقات پزشکی که قصد دارد دور دنیا انجام دهد کمکش کنم.

کمکش نکردید؟ چون همان‌طور که می‌دانید در همه جای دنیا افراد ثروتمند در کارهای عام‌المنفعه شرکت دارند و حتی در مواردی این گونه که برای همه مردم منافع مشترک به دنبال دارد سرمایه‌گذاری می‌کنند اما این موضوع در ایران چندان عرف نیست؟
به هیچ عنوان با این کمک‌ها مخالف نیستم و مطمئن باشید اگر چنین ثروتی داشتم حتما کمک می‌کردم و همین الان هم در سطح خودم چنین فعالیت‌هایی انجام می‌دهم.

چه فعالیت‌هایی؟
من به عنوان یک ایرانی مسلمان مثل خیلی‌های دیگر عادت کمک به دیگران را دارم و اگر توانایی مالی‌ام افرایش یابد قطعا این کمک‌ها را نیز افزایش خواهم داد و هیچ بحثی در آن ندارم اما به همه کسانی که تماس می‌گرفتند هم می‌گفتم که من آن سوپر میلیاردری که فکر می‌کنید نیستم.

می دانید این فهرست سی نفره از سوی چه نهاد یا سازمانی تنظیم و انتشار داده شد؟
نه اصلا هم پیگیرش نشدم. چون کلا نگاه مثبت به موضوعات دارم فکر کردم حتما نیت تنظیم‌کننده آن خیر بوده است.شاید نتیجه‌اش هم همین بود که الان با شما صحبت می‌کنم و این موضوع را به همه می‌گویم یا به چند نفر با حرف‌هایم توانستم کمک کنم.

درباره فهرست و چگونگی صحت و سقم آن هم برای کسانی که زنگ می‌زدند توضیح دادید؟
بله وقتی می‌پرسیدند توضیح می‌دادم. مثلا یکی از من می‌خواست در معامله تجاری شریک مالی‌اش شوم.حتی یک نفر از من خواست شرایط تحصیل‌اش در کانادا را فراهم کنم یعنی کارهای اقامتش را انجام دهم تا او هم بعدا در ازای این کمک برای من کار کند یعنی طیف متفاوتی از درخواست‌های کمک را دریافت کردم که مجبورمی شدم در قبال هر یک توضیحی بدهم.

این تماس‌ها شما را ناراحت می‌کرد؟
نه ! واقعا نه. چون احساس می‌کردم خیلی‌ها اعتقادی زنگ می‌زنند و قصد سواستفاده یا نیت بدی ندارند.یک نفر از حرم امام رضا زنگ زد و گفت خوابت را دیده‌ام و حتی پشت تلفن هق هق گریه می‌کرد، هنوز هم وقتی یادش می‌افتم واقعا متاثر می‌شوم.این آدم بعد از صحبت با من گفت آنقدر انرژی گرفته‌ام که انگار همه خواسته‌هایم را اجابت کرده‌ای و توانسته‌ای با ایده‌هایت راه را به من نشان دهی. خیی اوقات با این کمک‌ها می‌توان مشکلات افراد را حل کرد.

شما خودتان را یک آدم ثروتمند می‌دانید؟
من از محبت و عشق خیلی ثروتمندم.

از نظر مادی چطور؟ بالاخره شما صاحب یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی هستید؟
اولا اینکه یک آدم می‌تواند با هزار تومان احساس ثروتمندی کند و آدم دیگر با میلیاردها تومان چنین حسی نداشته باشد و احساس فقر کند. بنابر این تو هرگز نمی‌توانی از من چنین سوالی بپرسی و پاسخت را بگیری. اما اگر از نظر صفرها بپرسی من یک زندگی عادی دارم. مثلا اگر امروز اراده کنم ماشینم را عوض کنم شاید نتوانم این کار را کنم. ولی چیزهایی را که دارم درباره‌اش حرف می‌زنم و از کسی هم چیزی را پنهان نمی‌کنم. بعد از 30 سال کار کردن این طبیعی است که من و همسرم که وارث میراث پدری‌مان هم بوده‌ایم ثروتی اندوخته باشیم. ولی اضافه بر همه اینها زمانی می‌توانی بگویی چه کسی از دیگری پولدارتر است که همه خود اظهاری درباره اموال‌شان کنند، در این صورت امکان مقایسه فراهم می‌شود.

در این فهرست آقای عسگر اولادی از نظر ثروت بالاتر از شما و محمد مهدی رئیس زاده پائین‌تر از شما قرار گرفته‌اند؟ با توجه به این نکته‌ای که گفتید می‌دانید تفاوت ثروت شما با نفر بالایی و پائینی‌تان چقدر است؟
نه من چه می‌دانم. به دلیل اینکه هیچ وقت تاکنون اظهاری در این باره نکرده‌اند. البته آقای عسگر اولادی از معدود آدم‌هایی است که خیلی صادقانه و راحت درباره ثروت‌شان سخن می‌گوید، ولی در مورد همین آدم هم که درباره این موضوع صحبت می‌کند من دقیقا نمی‌دانم فاصله‌ام با ایشان در این فهرست چگونه رده‌بندی شده است.

بعد از اعلام این فهرست در رفتار اطرافیان تان هم تغییری احساس کردید؟منظورم نزدیکان و دوستان‌تان است؟
بله تغییر مشخص دیدم. حتی دو سه نفری که فکر می‌کردم به من نزدیکند رسما با من برخورد کردند.

چه برخوردی؟
مثلا به من گفتند تو فکر می‌کردی ما احمق بودیم و نمی‌فهمیدیم. تو تمام این مدت از ما ثروتت را پنهان می‌کردی مردم که بیهوده از این حرف‌ها نمی‌زنند و حتی حالت برخورد هم پیش آمد.

یعنی با کسی دعوایتان هم شد؟
بله یک نفر اصلا با من قطع رابطه کرد.

پس اعلام این فهرست برایتان دردسرساز هم شد؟
بله- فکر می‌کنم در مجموع از این قصه دوستانم خوشحال و دشمنانم ناراحت شدند. چون اگر کسی واقعا دوست من بود درست یا غلط باید از شنیدن چنین خبری خوشحال می‌شد، برای خودم هم دستاورد مثبتی داشت که توانستم دوستانم را الک کنم یعنی دوستان واقعی‌ام را شناختم.

شنیده‌ام که قرار بوده معلم یا مترجم زبان شوید، ولی الان درست یا غلط به عنوان یک میلیاردر و البته رئیس شرکت حمل‌ونقل شناخته می‌شوید چه احساسی در این باره دارید؟
من قرار نبود معلم یا مترجم زبان شوم من مهندس عمرانم. من نمی‌دانم چرا این نکته الکی درباره من بزرگ شده است. من در بیوگرافی‌ام هم گفته‌ام وقتی به ایران آمدم بعد از تحصیلاتم در یک شرکت به عنوان مترجم کارم را شروع کردم یعنی در یک مقطع زمانی از دانش زبانی‌ام استفاده کردم و بر حسب اتفاق در آن شرکت که شرکت حمل‌ونقل بود به این صنعت علاقه‌مند شدم و کارم را در این رشته شروع کردم.

و بعد هم در این کار پیشرفت کردید و خودتان صاحب یک شرکت بزرگ شدید؟
من هم مثل خیلی‌ها کم‌کم و پله پله در کارم پیشرفت کردم.من هم صنعت حمل‌ونقل را در ابتدای کارم علمی نمی‌شناختم، در حالی که این کار یک تخصص است و من هم به‌تدریج در این صنعت متبحر شدم.

در این فهرست سی نفره شما به عنوان تنها ثروتمند زن حضور داشتید؟ این موضوع چقدر سخت بود؟ آیا یک میلیاردر زن بودن از یک میلیاردر مرد بودن سخت‌تر است؟
شما یک طوری می‌گویید انگار اثبات شده من ثروتمندترین زن هستم و حالا باید بیایم و خودم را با مردان مقایسه کنم؟

به هر حال شما یک زن موفق و مرفه محسوب می‌شوید. این طور نیست؟و چون گفتید ثروت را یک ضد ارزش نمی‌دانید من واژه ثروتمند را به کار بردم؟
نه من اصلا نمی‌گویم ثروتمند هستم، نمی‌گویم هم نیستم. ولی در جامعه ما که هر کس دارایی‌اش را از دیگری مخفی می‌کند چطور می‌توانی بگویی این 30 نفر بین 74 میلیون نفر از همه پولدارترند.

شما گفتید پولدار بودن را ضد ارزش نمی‌دانید؟پس می‌توان با همین فهرست‌ها و اعلام دارایی افراد نگاه جامعه را هم تغییر داد، این طور نیست؟
در ایران به نوعی همه درباره ثروت شان پنهان‌کاری و مخفی‌کاری می‌کنند، ما در خانه‌هایمان پنج پرده می‌زنیم که کسی خانه‌مان را نبینید و نفهمد که چه داریم و نداریم اینها بحث‌های فرهنگی ماست.

اما به هر حال شما در این فهرست به عنوان تنها زن میلیاردر معرفی شدید، این به خود شما چه احساسی داد؟
من خودم این موضوع را سخت نگرفتم. نه نگران بودم که اداره مالیات به سراغم می‌آید نه نگران بودم چند جای دولتی من را محک می‌زند و ممیزی‌ام می‌کند چون زندگی‌ام واقعا شفاف است.

پس مشکلی برایتان پیش نیامد؟
خیر- من به هر حال یک آدم شاخص اقتصادی هستم، به همین علت تا نوه و نتیجه‌ام هم که به دنیا بیایند زندگی شان مشخص است پس هیچ راهی برای پنهان کاری وجود ندارد. ولی من یکی دو روز اول چون درباره ماشین ام هم در خبرها آمده بود و چون ماشینم هم رنگ به خصوصی دارد شاید احساس می‌کردم نگاه‌های خاصی وجود دارد.البته نمی‌دانم شاید این تنها به دلیل حساسیت خودم بود.

ماشین‌تان چیست؟
مزدای صورتی

چرا مزدا؟ چرا صورتی؟
چرا صورتی نباشد.هر کس به چیزی علاقه دارد، کسی به خانه مجلل و دیگری به جواهر و من هم به ماشینم علاقه‌مندم. ماشینم را بدون عدد و رقم دوست دارم شکل مزدا را دوست داشتم که خریدمش.اگر پیکان هم داشتم شاید پیکان زرد می‌خریدم. به هر حال شغلم هم همین است من مدیر یک شرکت حمل‌ونقلم و طبیعی است بیشترین توجه‌ام به ماشین باشد. همان‌طور که یک کفاش بیشتر از هر چیز به کفش توجه می‌کند.

ماشین‌تان در ایران تک است یعنی ماشین دیگری با این مدل و رنگ در ایران وجود ندارد؟
چرا هست. از گروه بهمن سوال کنید. این ماشین در ایران خط تولید دارد و وارداتی هم نیست.دلم می‌خواست تویوتای صورتی بخرم که در بازار نبود و در نتیجه این را خریدم.

هیچ وقت تصورش را هم می‌کردید که روزی چنین فهرستی منتشر شود و شما هم به عنوان ثروتمندترین زن ایرانی معرفی شوید؟
نه اصلا و خیلی هم تعجب کردم.

چه کسی اولین بار این خبر را به شما داد؟
روز جمعه‌ای بود و در میهمانی با اقوام شرکت داشتیم. اولین بار یک نفر به موبایلم زنگ زد. نفر اول و دوم را جدی نگرفتم بعد دیدم طی یک ساعت ده نفر به من زنگ زدند و برخی با ناراحتی زیاد این خبر را به من دادند. البته برخی هم با ناراحتی برای من مثلا خواهرم گفت نکند برایت دردسر درست شود.

چه جوابی می‌دادید؟احساس ترس و خطر نمی‌کردید از این گفته‌ها؟
نه واقعا نمی‌ترسیدم می‌گفتم چه کسی می‌خواهد مشکل ایجاد کند، مهم این است که یک مرجع قانونی برای بررسی اموال وجود دارد که آن مرجع هم به طور کامل زندگی من را می‌داند.

در ثروت‌تان با همسرتان شریک‌اید؟
ما هر چه داریم برای هردوی‌مان است و با یکدیگر شریک هستیم.

همسرتان همکارتان است؟
ایشان هم شغل خصوصی خودشان را دارند.ولی نوع کارشان با من فرق می‌کند و هرگز هم شغل دولتی نداشته‌ایم.

خودتان عنوان میلیاردر بودن را دوست دارید یا دوست داشتید به عنوان یک زن دانشمند مطرح می‌شدید؟
البته من نه با معیارهای میلیاردر بودن میلیاردرم و نه با شاخص‌های دانشمند بودن دانشمند، ولی اعتقاد دارم که کار آفرین هستم و هر کسی دوست دارد با همان چیزی که واقعا هست معرفی شود.

پس ترجیح می‌دادید که به عنوان یک زن کار آفرین معرفی می‌شدید؟
بله چون چیزی هست که بوده و هستم و در آینده هم خواهم بود.

چند فزرند دارید؟
یک دختر و یک پسر

دوست دارید در آینده دختر و پسرتان با چه عنوانی معرفی شوند: ثروتمندترین دختر یا پسر ایران یا دانشمندترین دختر و پسر کشور ؟
نه دوست ندارم فرزندانم با عنوان مسائل مادی مطرح شوند. همیشه هر چیز به حد کفایت خوب است، اما علم و خدمت است که بی‌نهایت است و حد ندارد. دوست دارم فرزندانم عاشق کشورشان باشند.

حرف آخرتان؟
فقط درباره آن لیست امیدوارم انتشارش موجب شود که کمی ذهنیت‌های کلیشه‌ای جامعه وشکل ارزشگذاری‌ها تغییر کند و مردم فکر نکنند ثروتمند بودن ارزش است یا بی‌ارزشی.من مشکلی در این هم نمی‌بینم که ثروتمندان جامعه به‌راحتی ثروت‌شان را اعلام کنند. ثروتمند بودن گناه نیست، همان‌طور که فقیر بودن گناه نیست.

دکوراسیون امسال ماه عسل 95+عکس

تغییرات جدید در دکور امسال ماه عسل 95+عکس

در این بخش از دلبرانه  مطلبی در مورد دکور ماه عسل 95 را قرار داده ایم  که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

طراح دکور برنامه «ماه عسل» گفت: بخشی در دکور امسال‌مان وجود دارد که مخاطب تا به حال آنرا ندیده و حتی انتظار دیدنش را هم ندارد.

ماه عسل

پیمان قانع طراح دکور برنامه «ماه عسل»  گفت: ساخت دکور «ماه عسل» را از هفته گذشته آغاز کردیم و  به احتمال فراوان تا اولین روزی که برنامه بروی آنتن رود، دکور تکمیل خواهد شد، طبق قراری که هر ساله داریم، با حضور احسان علیخانی دکور را تست زدیم تا کم و کاستی‌هایش را جبران کنیم.

 اتفاقات جدید در دکور امسال ماه عسل

دکور ماه عسل 95

وی ادامه داد: دکور امسال، متحرک است و شکل و شمایل آن به نسبت سالهای قبل متفاوت است، چراکه ذات «ماه عسل» حرکت را در خود دارد و نمی‌توان منکر این موضوع شد. حال تحرک و استفاده از سازه‌های هیدرولیکی در دکور امسال شکلی دیگر دارد و در راستای کمک به برنامه است. برای مثال در سال‌های قبل درِ ورودی استودیو باز می‌شد و احسان علیخانی به داخل استودیو می‌رفت و بعد از پایان برنامه نیز از آن خارج می‌شد، اما در مورد دکور امسال کاملا برعکس است. حتی بخشی در دکور امسال‌ وجود دارد که مخاطب تا به حال آنرا ندیده و حتی انتظار دیدنش را هم ندارد!

طراح دکور برنامه «کوله پشتی» افزود: تجربه هر ساله به من ثابت کرده است که مردم منتظر دیدن دکور در «ماه عسل» نیستند و بیشتر منتظر عنصری خلاقانه و جدید هستند که امیدوارم با دیدن دکور امسال بتوانیم رضایتشان را جلب کنیم. از طرفی امسال نیز مانند همه ساله حال و هوای دکور «ماه عسل» همانطور است که مردم دوست دارند ببینند.

 اتفاقات جدید در دکور امسال ماه عسل

وی با اشاره به جزئیات دکور امسال «ماه عسل» گفت: درباره جزئیات مربوط به دکور، تا روز اول پخش نمی‌توانم چیزی بگویم. حتی به عوامل هم گفتیم که قبل از پخش برنامه هیچکس عکسی از دکور جدید در صفحه شخصی‌اش نگذارد. چراکه معتقدیم دکور باید نورپردازی شود و در قاب تصویر تلویزیون قرار گیرد و بعد دیده شود. در مورد اینکه چه عناصری در دکور خواهد بود باید روز ابتدایی برنامه دیده شود تا جذابیت‌اش را از دست ندهد.

 اتفاقات جدید در دکور امسال ماه عسل

ماه عسل 95

قانع در ادامه بیان داشت: در طراحی دکورها هر سال در کنار فون مشکی از تک رنگ‌ها  استفاده می‌کنیم. با توجه به اینکه بسیاری افراد نقدهایی به ما وارد می‌کنند، ترجیح‌ می‌دهیم تا کمتر به سمت سیاه نمایی رویم. باید بگویم تئاتر هم که می‌روید در یک فضای سیاهی قرار می‌گیرید و این رنگ در فرم هنری تعریف مخصوص به خود دارد و ما برای نشان دادن خلا موجود، رنگ سیاه را به کار بردیم، منتهی نه به دنبال این هستیم که سیاه نمایی کنیم و نه اینکه غمگین باشیم.

وی با اشاره به فضای استودیو نیز گفت: فضای کلی استودیو‌ی امسال خیلی بزرگ است و قطعا اگر در این فضا بخواهید دکوری یکدست سفید بزنید، کار ساده‌ای نیست و هزینه ده برابر خواهد داشت. از طرفی اسپانسر برنامه به دکور مرتبط نیست و ما با بی پولی سازمان مجبوریم تا خود را با شرایط موجود وفق دهیم. سعی داریم تا با خلاقیت‌مان کاری کنیم که مخاطب را راضی نگه داریم.

این طراح دکور نیز بیان داشت: طراحی و تری دی دکورها به عهده من است و مابقی کارها و بخش اجرایی آن با اعضای گروه دکور که شامل چهار نفر هستند بوده است.

 اتفاقات جدید در دکور امسال ماه عسل

وی ادامه داد: استودیوی امسال «ماه عسل» ساختمانی است حوالی سعادت آباد و بعد از چندین سال حضور در نمایشگاه بین المللی به این سمت آمدیم. درهر حال فضای راضی کننده‌ای دارد و باید مخاطب منتظر دیدن تصاویر جدیدی باشد.

قانع با اشاره به استفاده از رنگی خاص در دکور امسال «ماه عسل» نیز گفت: امسال، فضای تک رنگ داریم که فون مشکی نیز در فضای کلی برنامه حاکم است. در اصل باید بگویم که ماه عسل دکور ندارد، بلکه طراحی صحنه است و شکل و شمایل طراحی صحنه دارد.

برنامه «ماه عسل» به تهیه کنندگی و اجرای «احسان علیخانی» هر ساله  به مناسبت ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

روناک یونسی حضورش در شبکه جم را تکذیب کرد+بیوگرافی

روناک یونسی حضورش در شبکه جم را تکذیب کرد+عکس

در این بخش از دلبرانه در مورد حضور روناک یونسی در شبکه جم که تکذیب کرده این موضوع را مطلبی قراردادیم و همچنین بیوگرافی روناک یونسی را نیز قرار دده ایم که امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم.

نام روناک یونسی در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» شبکه GEM به کارگردان مهدی مظلومی طی هفته گذشته از شبکه Gem TV و Gem Movie‌ پخش شد.

روناک یونسی در جم

http://delbaraneh.com/wp-content/uploads/2016/06/ronak-younesi-amazing-ir-8.jpg

نام روناک یونسی در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» شبکه GEM  به کارگردان مهدی مظلومی طی هفته گذشته از شبکه Gem TV و Gem Movie‌ پخش شد.
هفته گذشته فیلم «ماگنولیا» از شبکه Gem TV روی آنتن رفت که در تیتراژ پایانی نام چکامه چمن ماه با عنوان طراح صحنه و لباس و نام روناک یونسی به عنوان دستیار لباس به چشم خورد.
پس از حضور بازیگرانی چون چکامه چمن ماه، رابعه اسکویی، بهارک صالح نیا و … مهدی مظلومی کارگردان سریال‌های «کمرندها را ببندیم»، «بدون شرح» و … که به شبکه جم پیوسته اند، نام روناک یونسی بازیگر سریال‌های «رستگاران»، «گل‌های گرمسیری» و … در تیتراژ فیلم «ماگنولیا» آن هم با عنوان دستیار طراح لباس عجیب به نظر می‌رسد.

روناک یونسی

روناک یونسی حضورش در شبکه جم را یک دروغ خواند

بیوگرافی روناک یونسی
روناک یونسی در پاسخ به این شایعه می گوید: من در تمام این مدت مشغول بازی در سریال «آسپرین» بودم این مسئله در صفحات شخصی من و «فضای مجازی» قابل اثبات است. این اتفاق یک تشابه اسمی است که هیچ واقعیتی ندارد.
من این مسئله را تکذیب و از طریق شبکه‌های مجازی و صفحات شخصی خودم با انتشار مطلبی این مسئله را رسانه‌ای خواهم کرد.

روناک یونسی و پسرش

روناک یونسی حضورش در شبکه جم را یک دروغ خواند

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی دی‌ ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد ، او دوران دبیرستان را در رشته گرافیک گذراند و لیسانس طراحی صنعتی از دانشکده هنر و معماری دارد. مثل همه دخترهای ایرانی، عاشق خانواده‌اش است و عاشقانه به پدر و مادرش عشق می‌ورزد ، می‌گوید : موفقیت‌هایم را مدیون راهنمایی‌های درست پدرم هستم

مادر روناک ، فرهنگی است و مدیر دبیرستان دخترانه می‌باشد ، خانواده یونسی چهار فرزند دختر دارند، که روناک فرزند اول این خانواده است، او سه خواهر کوچکتر از خودش دارد که همگی آنان تحصیلات دانشگاهی دارند.

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد ، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می‌کرده ، اما از آنجا که مادرش شاغل بود ، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال‌طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه‌داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فرا گرفته است.

او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می‌ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده ، از خطایش چشم‌پوشی می‌کردند. می‌گوید : به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم ، سه روز اخراج شدم و نمره‌ام صفر شد.

به محض اینکه دیپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلکه وقفه‌ای در آن به وجود آمد، چرا که در مدرسه به تدریس نقاشی و خطاطی می‌پرداخت تا اینکه سرانجام تصمیم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسی طراحی صنعتی پذیرفته شد.

هنر را کماکان دنبال می‌کرد ، فیلم می‌دید ، تلویزیون تماشا می‌کرد تا اینکه یک روز یکی از دوستانش که از علاقه او به هنر آگاه بود ، به او پیشنهاد کرد که برای بازی در یک فیلم سینمایی تست بدهد و ابتدا عکسش را به گروه سازنده نشان بدهد ، اما او نسبت به این کار بی‌میل بود و ناامید

تصور نمی‌کردم ، اتفاقی بیفتد ، اما برخلاف انتظار ، فردای همان روز تماس گرفتند و از من دعوت کردند که به دفتر فیلمسازی بروم ، آنجا بود که برای اولین بار قاسم جعفری را دیدم.او به آنجا رفت و به دورخوانی مشغول شد در پایان دورخوانی گروهی ، همان روز انتخاب شد ، برایش باورکردنی نبود ، مراحل پیش تولید به سرعت سپری شد و او حالا می‌دانست که باید در فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری بازی کند.

این اولین تجربه هنری او بود. تجربه‌ای که خیلی غیرمنتظره پیش آمد بازی در یک فیلم سینمایی ساخته یک کارگردان مطرح آن هم در نقش اصلی. نکته مهم در مورد این بازیگر بااستعداد این است که تحصیلات و آموزش بازیگری ندارد، اما بازیگری را به صورت تجربی آموخته و حتی به کلاس‌های بازیگری هم نرفته است

اما سعی کرده در کار همیشه با چشمانی باز و گوش‌هایی شنوا، عمل کند و از تجارب پیشکسوت‌ها بهره بگیرد. همین امر باعث شد تا در سریال رستگاران، برای حضور در نقش خجسته، انتخاب اول باشد

روناک یونسی پس از حضور در فیلم سینمایی گرگ و میش در چند فیلم تلویزیونی هم بازی کرد، تا اینکه رسید به سریال گل‌های گرمسیری که در نقش مرضیه ایفای نقش کرد، در آن سریال هم او مقابل آتیلا پسیانی بازی کرد

پسیانی در آن مجموعه در نقش پدر شوهرش را بازی کرد، بازی خوب او باعث شد تا نگاه‌ها به سمت او معطوف شود تا جایی که «یونسی» هم‌اکنون، بازیگری را مهم‌ترین دغدغه‌اش می‌داند. او تشنه تجربه کردن نقش‌های متفاوت است و دوست دارد با کارگردان‌های مختلف همکاری کند و به دانسته‌های خود بیفزاید.

فیلم‌شناسی روناک یونسی

روز روشن (۱۳۹۱)

عقاب صحرا (۱۳۹۱)

کوچه ملی (۱۳۸۹)

به هدف شلیک کن (۱۳۸۷)

منفی هجده (۱۳۸۶)

ارتفاع ۶/۴۵ (۱۳۸۵)

گرگ و میش (۱۳۸۵)

مجموعه های تلویزیونی روناک یونسی

آخرین بازی (۱۳۹۳)

سقوط آزاد (۱۳۹۰)

رستگاران (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۸۸)

موج و صخره (۱۳۹۰)

آخرین بازی (۱۳۹۳)

عکس های جدید روناک یونسی

مدل های زیبا و شیک تیپ اسپرت دخترانه و زنانه 2017

مدل های زیبا و شیک تیپ اسپرت دخترانه 2017

من خیلی خوشحال به شما بگویم که این پست خواهد شد یکی از آخرین من از استانبول است. آن را برای مطمئن است، این جمعه من پرواز من خانه داشته و من به معنای واقعی کلمه نمی تونم برای آن صبر کنید. اگر چه این سفر شده است یکی از بهترین تجربه های همیشه در زندگی من، من خیلی خوشحال به بازگشت به خانه است. وقتی که من در خارج از کشور توسط خودم هستم من همیشه خانواده ام بسیار (و رختخواب خود من البته) از دست ندهید! چیز خوبی است که من همیشه الهام خیلی از سفرهای که من کار حتی بیشتر را به انجام وقتی در خانه هستم. مهم نیست که اگر من در تعطیلات بروید و یا یک سفر مثل این، کشورهای دیگر فقط به من که خلق و خوی الهام. این کاملا همان در حال حاضر. من احساس می کنم الهام و انگیزه برای رفتن، کار سخت تر و سریع تر اجرا شود.

مدل تیپدخترانه (3)

اما برای رویاهای شما باید به کار سخت و این دقیقا همان چیزی است که من قصد دارم برای انجام. من پروژه های بزرگ plannend، همکاری جدید من خیلی افتخار می کنم و الهام بخش خیلی برای کار با. من سخت تر از همیشه کار وقتی که به خانه دیگر هستم برای زندگی همه رویاهای من (خوب من گفت: آن بیش از دو برابر در حال حاضر بیشتر .. اما واقعا به معنی!). از این شنبه در شما می توانید انتظار پست جدید هر روز و گام به گام به شما ایده های من و پروژه های خاص خواهید دید .. من خیلی هیجان زده به همه شما بگویم در مورد آن هستم.

مدل تیپدخترانه (1)

تنها چیزی که که برای من در حال حاضر در سمت چپ با بهره گیری از آخرین من 2،5 روز در اینجا، اما که نمی خواهد سخت است. امروز من یک fashionshow در از جزایر از استانبول به نام سو آدا است. وقتی که من در گوگل آن را من در عشق سقوط کرد، فقط وق .. باید هم چنین بیش از وجود دارد زیبا! از آن خواهد شد نشان می دهد در مورد نوآوری و من مانند یک قطعه سرد می پوشند! شما می توانید به روز رسانی من در نمایش مشخصات عمومی دنبال آن، بنابراین می توانید ببینید چه من انجام خواهد آخرین ساعت من در اینجا :). علاوه بر این نشان می دهد من امیدوارم که به برخی از تیراندازی بیشتر در روز پنجشنبه و جمعه خود به طوری که زمان خواهد سریعتر تصویب و من می توانم به خانه زودتر.

مدل تیپدخترانه (4)

مدل تیپدخترانه (5)

مدل لباس شیک و مجلسی 2017

مدل تیپدخترانه (6)

مدل تیپ اسپرت تابستانی 2017

مدل تیپدخترانه (7)

مدل لباس اسپرت دخترانه 2017

مدل تیپدخترانه (8)

مدل تیپ دخترانه و اسپرت 2017

مدل تیپدخترانه (9)

مدل تیپ دخترانه 2017

مدل تیپدخترانه (10)

مدل های زیبا و شیک پیراهن مجلسی زنانه 2017+غکس

در این بخش از دلبرانه جدیدترین مدل های زیبا و شیک پیراهن مجلسی زنانه را و همچنین مقاله ای پیرامون چه مدل عینک آفتابی برای چه فرم صورت مناسب تر است را مشاهده میکنید.امیدواریم که بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.

مدل_پیراهن_مجلسی

1- گرد

عینک های با اشکال هندسی به صورت گرد شما حالت خاصی می دهد و باعث بهتر دیده شدن شما می شود . فریم مستطیل شکل به کشیده تر نشان دادن صورت شما کمک خواهد کرد.در این تصویر سلنا گومز از یک عینک با فریم مربعی استفاده کرده است . مدل پیشنهادی دیگر مدل مستطیلی می باشد .

مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (2)

2- مربع

برعکس افراد با صورت گرد شما باید از فریم های انحنادار استفاده کنید. اولیویا واید یکی از بهترین نمونه های این مدل از صورت که از عینک هایی با لبه گرد استفاده می کند که تصویر او را در اینجا می بینید.

مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (3)

3- قلب

اگر شما پیشانی پهن و چانه باریک دارید، شبیه کیلی جنر، سعی کنید از عینک هایی استفاده کنید که در قسمت پایین فریم دارند زیرا این مدل فریم ، به صورت کشیده و موازی خط گونه شما می باشد و فرم صورت شما زیباتر دیده می شود.

مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (4)

4- بیضی

خوش به حال شما ! افراد دارای این فرم صورت حق انتخاب های زیادی دارند . مثل ریحانا، اساسا شما هر چه دوست دارید می توانید انتخاب کنید . در این اینجا چند مدل رایج تر برای شما نشان داده شده است .

مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (5)

مدل پیراهن مجلسی شیک و جدید 2017مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (6)

مدل پیراهن مجلسی دخترانه 1395

مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (7)

مدل پیراهن مجلسی زنانه 2017مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (8)

مدل پیراهن مجلسی جدید مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (10)

مدل پیراهن مجلسی 95مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (11)

مدل پیراهن مجلسی 2017

مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (13)

مدل های اروپایی پیراهن مجلسی شیک و جدید 2017مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (14)

مدل لباس مجلسی ویژه مهمانی های رسمی سال 1395مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (15)

مدل پیراهن مجلسی بلند زنانه 2017مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (16)

شیک ترین مدل های لباس مجلسی دخترانه 1395مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (17)

مدل_پیراهن_مجلسی_2017.jpg (18)

مدل لباس

مدل لباس مجلسی

عکس آموزش تصویری طرز تهیه ژله بورپرایز

آموزش تصویری طرز تهیه ژله بورپرایز

در این بخش از دلبرانه طرز تهیه ژله بورپرایز را و همچنین مقاله چه کسانی نباید ژله بخورند را مشاهده میکنید.امیدواریم که بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.

 

1526

  • یک ژله رولی بسیار زیبا و خوشمزه ای را در این جا آموزش می دهیم همراه ما باشید با آموزش تصویری روش درست کردن ژله بورپرایز  در ادامه مطلب .

آموزش تصویری روش درست کردن ژله بورپرایز  ، مواد لازم  :

ژله به رنگ های دلخواه  ۴ بسته

آب

شیر دو لیوان

آموزش تصویری روش درست کردن ژله بورپرایز  :

جهت تهیه ژله سورپرایز از ژله انگور ، ژله آلوئه ورا ، ژله بلوبری و موز استفاده شده. ژله بلوبری و ژله موز هر کدوم رو با یک لیوان آب جوش خوب هم زدم .

بعد داخل دو تاظرف رو کمی چرب کردم و هر کدوم رو تو ظرف جدا ریختم باید ظرف ها اندازه ای باشه که قطرشون یک سانت باشه.

بعد گذاشتم یخچال ببنده وقتی بست با چاقو برش مربع کوچولو زدم و توی یک بشقاب رو با دستم مرطوب کردم و حتما هم دست شما باید کمی خیس باشه تا ژله ها خراب نشه اونا رو ریختم تو بشقاب.

1523

یک بطری نوشابه یا دوغ سرش رو ببرید بعد ژله انگور رو با یک لیوان سر خالی آب جوش خوب حل کنید وقتی سرد شد یک لیوان سر خالی شیر سرد اضافه کنید و خوب هم بزنید.

به اندازه سه تا چهار سانت داخل بطری بریزید بزارید یخچال وقتی کمی بست و حالت نیم بند شد یک بطری آب معدنی کوچک رو که داخلش کمی آب ریختین داخل بطری نوشابه بزارید و اگه کج شد با دو تا دستمال کاغذی دو طرف بطری بزارید که صاف بمونه.

1524

کمی ژله انگور بریزید و بزارید یخچال خوب سفت شه بعد بقیه ژله رو دورش بریزید و دوباره یخچال بذارین.

وقتی کاملا بست داخل بطری آب معدنی کوچک آب جوش بریزید و کمی تکون بدید و از داخل ژله بیارید بیرون البته حواستون باشه آب جوش رو وقتی ریختین و دیدید ژله داره آب میشه زود خالی کنید و بطری رو آروم تکون بدید و درش بیارید.

1525

بعد ژله های خورده شیشه رو داخل حفره ایجاد شده بریزید و ژله آلوئه ورا رو که با آب جوش و شیر مخلوط کردین (مثل انگور) داخل حفره روی خورده شیشه ها بریزید و کمی تکون بدید که خوب داخل حفره پر شه بزارید یخچال تا ببنده.

در آخر هم کمی ژله انگور رو روش بریزید و یخچال بزارید وقتی بست با قیچی دو طرف بطری نوشابه رو ببرید و ژله رو در بیارید البته خیلی با دقت که ژله خراب نشه.
نوش جان

نکات :

در اینجا از چهار بسته ژله متفاوت استفاده شده شما می تونین به دلخواهتون رنگ ها را کم و زیاد کنین.

به جای شیر می تونین از بستنی استفاده کنین.

1526

 درست کردن ژله

************

چه کسانی نباید ژله بخورند

jelly10

آیا شما هم جزو طرفداران ژله هستید؟ آیا میدانید ژلاتین از استخوان گاو؛ خوک و گاهی هم پوست برخی از ماهی ها استخراج می شود آیا میدانید ژله های خارجی که روی آن واژه “حلال” درج نشده ممکن است با عصاره استخوان خوک تهیه شده باشد.آیا دوست دارید اطلاعات خود را درباره ژله افزایش دهید؟

بازار ژله ها بسیار متنوع است و حق انتخاب هم زیاد. یعنی شما می توانید با هر نوع سلیقه غذایی، ژله ای که طعم دلخواهتان را داشته باشد، انتخاب کنید و بخرید. البته اگر دوست دارید سالم ترین و مغذی ترین نوع این محصول را در سبد خرید خود داشته باشید…

باید به چند نکته توجه کنید. مثلا اگر اضافه وزن یا دیابت دارید یا حتی نمی خواهید کالری اضافی از شکر موجود در ژله ها دریافت کنید، ژله های رژیمی یا بدون شکر برای شما مناسب تر هستند. شیرینی این محصولات، ناشی از قندهای مصنوعی است که نه قند خونتان را بالا می برد و نه کالری اضافی به بدنتان می رساند. اگر هم فرزندتان به خوردن ژله تمایل دارد، می توانید محصولات غنی شده با ویتامین C که در بازار ایران هم وجود دارند، تهیه کنید. هرچند که میزان ویتامین C آنها به حدی نیست که نیاز بدن را برآورده کند، اما به هرحال، این محصولات غنی شده از انواع ساده شان بهتر هستند. از طرف دیگر، اگر بتوانید ژله های حاوی رنگ های طبیعی را پیدا کنید، به طور حتم این محصولات نسبت به انواعی که دارای رنگ های سنتتیک یا مصنوعی هستند، بهترند. البته این روزها بیشتر ژله ها با رنگ های مصنوعی و مجاز خوراکی تهیه می شوند. هرچند که استفاده از این رنگ ها، مجاز و قانونی است و خطر چندانی برای سلامت افراد ندارد اما نتایج تحقیقات ثابت کرده اند رنگ های مصنوعی به کار رفته در انواع ژله و شکلات های رنگی می توانند باعث تشدید علایم بیش فعالی در بچه های مبتلا به این ناراحتی بشوند.

ژله چه خاصیتی دارد؟

مهم ترین خاصیت ژله از ژلاتین موجود در آن است. ژلاتین که نوعی پروتئین موجود در استخوان است، می تواند به دلیل داشتن مقداری اسیدآمینه ضروری، برای سلامت استخوان های بدن مفید باشد. ضمن اینکه مقداری کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم هم در ژلاتین وجود دارد و شما می توانید با مصرف یک وعده ژله ، حجمی از این ریزمغذی ها را به بدنتان برسانید. البته رعایت تعادل در مصرف تمام خوراکی ها از جمله انواع ژله ضروری است. بد نیست بدانید شکر، رنگ ها و اسانس های مختلف به کار رفته در پودرهای ژله، باعث می شوند سلامت این محصول غذایی تا اندازه ای زیر سوال برود. با این حال، ژله به دلیل دارا بودن ژلاتین، نسبت به خیلی از دسرهای چرب و شیرین دیگر مانند انواع کیک و شیرینی، ارجحیت دارد. اگر دوست دارید ژلاتین خالص و طبیعی به بدنتان برسانید، می توانید آن را از جوشاندن استخوان قلم گاو، استخراج و در غذاهای مختلفتان مصرف کنید.

چطور ژله را مغذی تر کنیم؟

اول اینکه پودرهای ژله خودشان به اندازه کافی شکر دارند و نیازی به افزودن این کربوهیدرات ساده و مضر به آنها وجود ندارد. دوم اینکه برای بالا بردن ارزش تغذیه ای ژله ها، می توانید انواع میوه های دلخواه را قبل از بستن آنها اضافه کنید. فقط حواستان باشد که کیوی، آناناس، انجیر و انبه در ژله آب می اندازند و باعث می شوند ژله نبندد. مرکبات مختلف مانند پرتقال و نارنگی هم باید با پوست نازک رویی شان به ژله ها اضافه بشوند تا آب نیندازند. از قرار دادن انواع پاستیل روی ژله های نیمه بسته هم خودداری کنید چون این کار باعث آب شدن سطح زیرین پاستیل و شل شدن سطح رویی ژله شما خواهد شد. اگر فرزند بدغذایی دارید یا لاغر هستید، می توانید به جای یک لیوان آب سرد، یک لیوان بستنی وانیلی به پودر ژله ای که در آب گرم حل شده است اضافه کنید. به این ترتیب، می توانید کالری و ارزش تغذیه ای ژله را تاحد زیادی بالا ببرید.

چه کسانی نباید ژله بخورند؟

خوردن ژله های تهیه شده از پودرهای آماده به دلیل شکر فراوان و رنگ های مصنوعی به کار رفته در آنها به افراد مبتلا به بیش فعالی، آنهایی که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است، کسانی که مشکلات گوارشی حاد دارند و بچه های زیر ۳ سال توصیه نمی شود. به طور کلی، خواص ژله از ژلاتین موجود در آن حاصل می شود و هیچ کدام از ژله ها از نظر ارزش غذایی بر دیگری برتری ندارند زیرا این طعم و رنگ های متفاوت، ناشی از به کار بردن رنگ های مصنوعی و اسانس های مختلف در تهیه این محصولات است و ربطی به خواص میوه های طبیعی ندارد.