پست های فیسبوکی جدید و خنده دار

پست های فیسبوک , ترول , اس ام اس خنده دار , خنده بازار

پست های فیسبوکی جدید و خنده دار

پست های فیسبوک , ترول , اس ام اس خنده دار , خنده بازار

متن در مورد مادران؛جملات و کپشن عاشقانه برای تقدیم به مادر

در این نوشته از دلبرانه تعداد کثیری متن درباره مادر و عکس نوشته های زیبا برای مادر را تقدیم شما خواهیم کرد.

اگر می خواهید که متنی زیبا برای مادر خود ارسال نمایید یا با این موضوع در فضای مجازی مطلبی را منتشر کنید تا انتهای این پست ما را همراهی کنید.

در ادامه گلچینی از بهترین متون و اشعار همراه عکس نوشته های زیبا برای شما آماده و جمع آوری کرده ایم.

بهترین جملات و متن ادبی و عاشقانه برای مادر

متن درباره مادر

  

یادت هست مادر؟

اسم قاشق را گذاشتی قطار، هواپیما، کشتی ؛

تا یک لقمه بیشتر بخورم یادت هست ؟

شدی خلبان ، ملوان ، لوکوموتیوران

میگفتی بخور تا بزرگ بشی

آقا شیره بشی . . . خانوم طلا بشی

و من عادت کردم که هر چیزی را بدون اینکه دوست داشته

باشم قورت بدهم حتی

بغض های نترکیده ام را

تاج ازفرق فلک برداشتن

تا ابد آن تاج بر سر داشتن

در بهشت آرزو ره یافتن

هر نفس شهدی به ساغر داشتن

جاودان در اوج قدرت زیستن

ملک عالم را مسخر داشتن

بر تو ارزانی که ما را خوش تر است

لذت یک لحظه مادر داشتن

متن در مورد مادر کوتاه

متن در مورد مادر کوتاه

نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن

ولی ای کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد

کاش بودی ودستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیهاونبودنهایت میشد

کاش بودی تا سر به روی شانهای مهربانت میگذاشتم

ودردهایم را به گوش تو میرساندم

بدون تو زندگی برایم عذاب است

بدون تو این خانه دگر صفایی ندارد

میدانم که نمیدانی بعداز تو دیگر چشمهایم سو برای دیدن ندارن

کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم وبی تاب نگاه مهربانت هستم

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا می بوسید

تمام دردهایم از یادم میرفت دیروز من زمین خوردم

دردم نیامد اما به جایش تمام بوسه های مادرم به یادم آمد

کپشن در مورد مادر

کپشن در مورد مادر

یاد سهراب بخیر!

آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:

تو مرا یاد کنی یا نکنی

باورت گر بشود، گر نشود

حرفی نیست؛

اما...

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست

مامان مهربونم توتنها کسی بودی و هستی که عشقتو، مهربونیتو، زندگیتو خالصانه به پامون ریختی.

با هر امتحانمون استرس کشیدی و منتظر میموندی تا با لب خندون از امتحانامون برگردیم.

مامان دلم میخواست الان کنارم بودی، با حرفات دلمو قرص میکردی

جسمت کنارم نیست اما به این ایمان دارم که دعاهات هنوزم مثل قبل واسطه ی حل مشکلاتمه پیش خدا

مامان خوشگلم دلم دعاهای قبل امتحانامو میخواد

برام خیلی دعا کن

وقتی می آمدی حیاط پر میشد از عطر ترنج ها...

حالا تورفته ای و ...

خانه مان پر شده از رنج ها

متن با موضوع مادر طولانی

متن با موضوع مادر طولانی

دلتنگم مادر دلتنگم

حالا چه کنم بی تو

حتی نفس کشیدن هم سخت شده

بیقرارم بیقرار کسی که همیشه بود و دیگر نیست

ساعتها همچون ثانیه و روزها ساعت

نمی گذرد و نمی گذرد

سکوت سکوت سکوت سکوتی برای یافتن خاطرات

خاطراتی که فقط با آنها تو مرور میشوی

در آرزوی بوسیدن دستانت فقط یک بار

فقط یک بار شنیدن اسمم از زبانت فقط یک بار

سکوت سکوت سکوت

ولی دل خوشم دل خوشم به اینکه

می دانم جایت از اینجا بهتر است

ولی دلتنگم بی تو غریبم غریب این دیار

چقدر سخت است غربت بدون تو

و سخت تر صبوری بدون سنگ صبور

شاید به ظاهر در کنارم نیستی ولی هستی

در قلبم و با وجودم احساست میکنم

مادری داشتم آرام
بی پروا از سکوت آب ها
شوقش از برگ درختان افزون
نگاهش لطیف تر از انوار بهار
کلامش آفتاب ،صدایش باران
مادری داشنم که خواندن نمی دانست
ولی درس زندگی آموخت
آموخت که چگونه گل را شاد کنم
عشق را بفهمم
دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق
آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را

دست پر مهر مادر

تنها دستی ست

که اگر کوتاه از دنیا هم باشد

از تمام دستها بلند تر است

در گلستان ادب اموزگارم مادر است

بعد رب العالمین پروردگارم مادر است

من که شاگرد دبیرستان عشق مادرم

اولین معشوق من در روزگار مادر است

مادر یعنی زندگی
مادر یعنی عشق
مادر یعنی مهر
مادر یعنی اون فرشته ای که با اشکت ، اشک میریزه
با خنده هات می خنده
مادر یعنی اون فرشته ای که نگاهش به توئه و با هر لبخندت ، زندگی میکنه
مادر یعنی اون فرشته ای که موهاش سفید میشه برای بزرگ کردنت و به تو میگه ؛ پیر بشی مادر ، درد و بلات به جونم...
مادر یعنی اون فرشته ای که صبح که خوابی آروم میز صبحونه رو میچینه تا وقتی بلند شدی زندگی رو لمس کنی
مادر یعنی اون فرشته ای که شبایی که غم داری یا مریضی تا صب بالا سرت می شینه و نگرانه
مادر یعنی اون فرشته ای ، که وقتی موقع کار میگی خسته شدم ، با اینکه پاهاش درد میکنه میگه تو بشین مادر من انجام میدم
مادر یعنی اون فرشته ای که هیچ وقت باور نمیکنی مرض بشه یا پیر بشه ، چون همیشه و توی هر حالتی به روت لبخند میزنه
مادر یعنی اون فرشته ای که طاقت دیدن اشکاش رو نداری
مادر یعنی همه زندگی

متن درباره مادر عاشقانه

متن درباره مادر عاشقانه

زنم از دیده بر دل روی مادر

منم مست کمان ابــروی مادر

گل از خجلت نقابی بر رخش زد

چو آمد عطر مشکین بــوی مادر

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

اگر تمام حلزونهای عالم دست به دست هم بدهند تا به چین رنج هایت سفر کنند؛

باز هم کاری از پیش نخواهند برد ، گیرم عصاره شفابخش هم داشته باشند.

چین و چروک رنجهایت را مرهمی نیامده مادر

مـــــادر یگانه داوری است
که بعد از خدا
گناه ما هر چه که باشد
را می بخشد

آغوش تو ای مادر من بستر ناز است

لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است

هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است

جملات زیبا برای مادر

جملات زیبا برای مادر

  چه کسی خبر دارد از دل اون مادری که ، پسرش موقع رفتن سرشو خم کرد

تا از در خونه رد بشه

ولی بعد از  ۲۰سال فقط  چند  تیکه استخوان ازش آوردن

رمز من و عشق ، نام زیبایت بود
جنت ، فرشی به زیر پاهایت بود
روزی که تو را شناخت ناباوری ام
افسوس که زندگیَم منهایت بود

آنچه دارم همه از دولت پاینده ی توست
دیده ام نور ور از چهره ی تابنده ی توست
تا نهان در دل من مهر فزاینده ی توست
هرچه باشم دل و جانم به خدا بنده ی توست


منبع:

https://delbaraneh.com/sms/text-about-mother/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.